Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

 

 

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

Lenke til kommentar
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

 

 

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

6652690[/snapback]

 

Kjenner en kar på 19 som heter Espen. Er ikke sikkert av vi snakker om samma Espen da :p

Lenke til kommentar
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

 

 

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

6652690[/snapback]

 

Kjenner en kar på 19 som heter Espen. Er ikke sikkert av vi snakker om samma Espen da :p

6652691[/snapback]

 

går 4. året på tinius?

Lenke til kommentar
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

 

 

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

6652690[/snapback]

 

Kjenner en kar på 19 som heter Espen. Er ikke sikkert av vi snakker om samma Espen da :p

6652691[/snapback]

 

går 4. året på tinius?

6652697[/snapback]

 

Da snakker vi ikke om samma Espen. Kjenner nesten ingen på yrkesfaglig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...