Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah. Sigaretter og øl. <3

6652183[/snapback]

Slutt å frist...

6652196[/snapback]

Skjer ikke. :wee:

6652204[/snapback]

Do i have to Make you stop?

 

Hjelp! Det er en svær edderkopp på veggen :S

6651864[/snapback]

Kill it, Kill IT!

6651867[/snapback]

And I did! Det var utrolig tilfredsstillende ^^

 

Jeg kom på nå at jeg skulle tatt makrobilde av den med kameraet, og kanskje lagt det ut. :D

6652207[/snapback]

Ah, følte det samme i går og overigår, masse store insektfaen som invaderte rommet mitt, *krønsj*

Lenke til kommentar

Hmmm ! Det var ikke bra, man må fokusere på løsninger her i livet, ikke problemer...

6652147[/snapback]

 

Hvilke løsninger?

6652158[/snapback]

 

Alt her i livet har sin forklaring, noen dager er litt tyngre og noen lettere. Mange ganger kjempebra. Man kan bidra selv til mye fornuftig hvis man er mottakelig og åpen for å gi tilbake noe når det trengs... :)

 

Vi har alt for kort liv til å bruke den tiden til å være negative og bråkete ovenfor andre.

 

Mvh

meg :)

 

Edit. ordblind :(

Lenke til kommentar

Ah, koselig med jenter når de oppfører seg ^^

 

Var og så Poltergeist nå, veldig bra film egentlig. Klarte å skremme driten av de to jeg så film med flere ganger, og etter filmen :wee:

 

Søte jenter er det og.

 

______

 

Faen. Nå har jeg to valg.

 

- Bli hjemme og ha det kos med de, og dra til Karlsøyfestivalen på lørdag.

- Dra til Karlsøyfestivalen i morgen.

Lenke til kommentar
Alt her i livet har sin forklaring, noen dager er litt tyngre og noen lettere. Mange ganger kjempebra. Man kan bidra selv til mye fornuftig  hvis man er mottakelig og åpen for å gi tilbake noe når det trengs...  :)

 

Vi har alt for kort liv til å bruke den tiden til å være negative og bråkete ovenfor andre.

 

Mvh

meg  :)

6652252[/snapback]

 

Såklart. Men det er vanskelig å være positiv når det meste i livet ditt prøver å jobbe mot deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...