Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

2 prosent igjen. Jeg kom på en ting: Om få uker vil jeg være en tenåring med studiekompetanse og ferdig avtjent førstegangstjeneste. En tenåring. Fortsatt. Makes you think.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
linser er en plagsom utgift da :p

6650356[/snapback]

Mja, kommer ann på. Nå husker jeg ikke hvor mye månedslinser eller dagslinser koster. Men brillene min jeg fikk for noen uker siden kostet rundt 4000 kroner. Er ikke akkurat billig det heller. Men så må man nødvendigvis ikke kjøpe ramme (Altså brillene uten glass) til 3000 heller da.

Lenke til kommentar
linser er en plagsom utgift da :p

6650356[/snapback]

Mja, kommer ann på. Nå husker jeg ikke hvor mye månedslinser eller dagslinser koster. Men brillene min jeg fikk for noen uker siden kostet rundt 4000 kroner. Er ikke akkurat billig det heller. Men så må man nødvendigvis ikke kjøpe ramme (Altså brillene uten glass) til 3000 heller da.

6650366[/snapback]

også må du ikke kjøpe det hver måned heller.. :p

Lenke til kommentar
Anbefales å ha briller i tillegg til linser isåfall. Noen ganger trenger øynene å vile litt fra linsene (gjelder nødvendigvis ikke for alle). Og da er det jævlig greit å ha briller!

 

Selv fungerte linser dårlig for meg da alt ble blurry, jeg greide ikke å fokusere på ting som var nærmere enn 10 meter og ja, det sier sitt. Så jeg holder meg fast til briller nå, stilige er de også!

6650342[/snapback]

 

Det er sikkert praktisk å ha, men søsteren min har hatt linser en lang periode nå, og hun har ikke klaget, så jeg tror nok jeg helst vil ha linser. Briller virker så tullete, måtte ta de av og på hele tiden. Så detter de langt ned på nesen.

Lenke til kommentar
linser er en plagsom utgift da :p

6650356[/snapback]

Mja, kommer ann på. Nå husker jeg ikke hvor mye månedslinser eller dagslinser koster. Men brillene min jeg fikk for noen uker siden kostet rundt 4000 kroner. Er ikke akkurat billig det heller. Men så må man nødvendigvis ikke kjøpe ramme (Altså brillene uten glass) til 3000 heller da.

6650366[/snapback]

 

4000 for et par med briller ...? Brillene mine kostet i overkant av 2000 ...

Lenke til kommentar

4000 for et par med briller ...? Brillene mine kostet i overkant av 2000 ...

6650387[/snapback]

Joda. Men da kostet rammen (selve brillen) litt i overkant av 1000. Om du skal ha en ordentlig ramme av titan som faktisk tåler det meste er det gjerne lurt å legge ut 2000 + for rammen. Og da blir totalsummen fort opp i 3000 til 4000 kroner!

Lenke til kommentar

Faktisk er det rart hvordan man først merker behovet for briller etter at man faktisk har fått dem. Jeg klarte meg relativt bra uten briller jeg. Så riktignok det som ble skrevet på tavlen litt dårlig. Men det var først når jeg fikk tatt synstesten og fikk brillene at jeg så hvor dårlig jeg egegntlig så!

Lenke til kommentar
Faktisk er det rart hvordan man først merker behovet for briller etter at man faktisk har fått dem. Jeg klarte meg relativt bra uten briller jeg. Så riktignok det som ble skrevet på tavlen litt dårlig. Men det var først når jeg fikk tatt synstesten og fikk brillene at jeg så hvor dårlig jeg egegntlig så!

6650418[/snapback]

 

hvor svak styrke er det du har?..

Lenke til kommentar
Faktisk er det rart hvordan man først merker behovet for briller etter at man faktisk har fått dem. Jeg klarte meg relativt bra uten briller jeg. Så riktignok det som ble skrevet på tavlen litt dårlig. Men det var først når jeg fikk tatt synstesten og fikk brillene at jeg så hvor dårlig jeg egegntlig så!

6650418[/snapback]

 

hvor svak styrke er det du har?..

6650423[/snapback]

Nå for tiden har jeg 3.75 på venstre øye og 2 eller 3 elns på det andre. Med andre ord ser jeg ganske så dårlig ja. Hadde ikke voerlevd på kino uten briller for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Bundy: Ikke værst ;)

6650307[/snapback]

Hva er ikke værst? Penislengden min? :)

6650338[/snapback]

Ikke akkurat det jeg tenkte på, men den er ikke værst den heller ;) ...

6650412[/snapback]

Hva mente du da? Når jeg våkna? :p

6650424[/snapback]

Faen da, det og :p Men tenkte på skrivebordet ditt - at det var ikke så værst. Ryddigheten : p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...