Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange her inne bruker egentlig briller? Og solbriller teller ikke!

6650315[/snapback]

 

Jeg skal på synstest så fort som mulig. Er ganske nærsynt. Har store problemer med å se skilt og sånt et stykke fra. Men da vil jeg heller ha linser enn briller.

6650323[/snapback]

Anbefales å ha briller i tilegg til linser isåfall. Noen ganger trenger øynene å vile litt fra linsene (gjelder nødvendigvis ikke for alle). Og da er det jævlig greit å ha briller!

 

Selv fungerte linser dårlig for meg da alt ble blurry, jeg greide ikke å fokusere på ting som var nærmere enn 10 meter og ja, det sier sitt. Så jeg holder meg fast til briller nå, stilige er de også!

Lenke til kommentar
Hvor mange her inne bruker egentlig briller? Og solbriller teller ikke!

6650315[/snapback]

 

Jeg skal på synstest så fort som mulig. Er ganske nærsynt. Har store problemer med å se skilt og sånt et stykke fra. Men da vil jeg heller ha linser enn briller.

6650323[/snapback]

Anbefales å ha briller i tillegg til linser isåfall. Noen ganger trenger øynene å vile litt fra linsene (gjelder nødvendigvis ikke for alle). Og da er det jævlig greit å ha briller!

 

Selv fungerte linser dårlig for meg da alt ble blurry, jeg greide ikke å fokusere på ting som var nærmere enn 10 meter og ja, det sier sitt. Så jeg holder meg fast til briller nå, stilige er de også!

6650342[/snapback]

 

Jeg bruker linser normalt. Føler meg så.... ekkel i briller. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...