Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, jeg er ikke det. Jobber som IT-nerd/treningsnerd i fysisk fostring i Marinen. Om 1 måned så kan det være jeg tjener 300k i året som 19-åring ved å gjøre akkurat det samme pisset som jeg gjør nå. Should I?

6649931[/snapback]

Det siste der hørtes ikke dumt ut, hva slags utdanning og slikt har du?

6649956[/snapback]

 

Jeg er bare jævli nerd. Jeg har kontakter og jeg har skills. Jeg kan litt av alt, derfor digger de meg. Jeg kan gjøre statistikken deres i Excel, lage presentasjonene deres i Powerpoint, redigere avslutningsfilmene deres, lage websidene deres, skrive artiklene deres, smøre skiene deres, i tillegg kan jeg instruere i fysisk fostring, sette opp treningsprogram osv.

 

Har ikke annen utdanning enn M&K, Hardware.no og IMDb.com ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke annen utdanning enn M&K, Hardware.no og IMDb.com ;)

6649970[/snapback]

 

Mer trenger man egentlig ikke.

 

Ja, Wh1te, gjør det. Penger er gøy.

6650022[/snapback]

 

Jeg tjener penger sivilt også. Saken er det at jeg har flere filmprosjekter på gang, i tillegg vil jeg jobber mer med Kulturo og dessuten driver jeg mye og avansert trening for tiden som ikke er helt enkelt å samkjøre her i forcen. Hva passer best for en filmnerd som meg: Leie ut videoer i Clerks-stil eller redigere dårlige hjemmeopptak for Forsvaret?

Lenke til kommentar
Jeg tjener penger sivilt også. Saken er det at jeg har flere filmprosjekter på gang, i tillegg vil jeg jobber mer med Kulturo og dessuten driver jeg mye og avansert trening for tiden som ikke er helt enkelt å samkjøre her i forcen. Hva passer best for en filmnerd som meg: Leie ut videoer i Clerks-stil eller redigere dårlige hjemmeopptak for Forsvaret?

6650059[/snapback]

 

Nå har ikke jeg sett Clerks, men det virker veldig gøy med videoer i forsvaret. Og jeg våger å tippe at du ikke vil tjene 300k i året hvis du leier filmer?

 

Nei, forsvaret virker gøyalt.

290px-Full_Metal_Jacket.jpg

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...