Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe! Du har et par måneder til å vente er jeg redd for :p

6649570[/snapback]

 

You make me a sad man! :(

 

 

*går for å kutte armen min til blods*

6649579[/snapback]

Oh noes! Jeg skapte en emo kid! Hva gjør jeg nå? Jeg tror jeg må spare denne mannen for smertene og gå og ta livet av ham selv. Er det minste jeg kan gjøre!

Lenke til kommentar
Yay! Kjørte gocart i dag. Dritartig. :wee: Skal hente scooteren i morra. :) Gleder meg som en unge.

6649706[/snapback]

 

Gocart er fett. :wee:

6649736[/snapback]

Det er det! Haha, det er så artig. Tar meg selv i å bite sammen tenna og sånt. :wee: Blir skikkelig revet med.

6649748[/snapback]

 

Det blir mest spennende når du blir revet med, og virkelig lever deg inn i kjøringa. Når vi var i danmark, var vi på en sånn innebane av betong, hvor du sklei sånn skikkelig i svingene. Det er så enormt deilig å bare surfe perfekt gjennom svingen, i en perfekt skjeis! :w00t:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For en depressiv verden; 5 gutter som ikke snakker med hverandre sitter i et trangt hjørne for å kunne surfe på sine egne laptopper. Det eneste som høres er lyden av tv'en i rommet ved siden av hvor det sitter ytterligere 5 gutter og holder kjeft. Jeg ser på soldatene i rommet mitt og tenker: ikke helvete om jeg hadde deltatt i så mye som en feltøvelse med disse gutta. That's the Norwegian Marine for you...

Lenke til kommentar
For en depressiv verden; 5 gutter som ikke snakker med hverandre sitter i et trangt hjørne for å kunne surfe på sine egne laptopper. Det eneste som høres er lyden av tv'en i rommet ved siden av hvor det sitter ytterligere 5 gutter og holder kjeft. Jeg ser på soldatene i rommet mitt og tenker: ikke helvete om jeg hadde deltatt i så mye som en feltøvelse med disse gutta. That's the Norwegian Marine for you...

6649798[/snapback]

Høres, uhm.....

 

Aktivt ut :p

Lenke til kommentar
For en depressiv verden; 5 gutter som ikke snakker med hverandre sitter i et trangt hjørne for å kunne surfe på sine egne laptopper. Det eneste som høres er lyden av tv'en i rommet ved siden av hvor det sitter ytterligere 5 gutter og holder kjeft. Jeg ser på soldatene i rommet mitt og tenker: ikke helvete om jeg hadde deltatt i så mye som en feltøvelse med disse gutta. That's the Norwegian Marine for you...

6649798[/snapback]

 

Dårlig disiplin? :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har treningsforbud og delayed muscle sorenes, så jeg må pent sitter her og surfe. Nå kom det visst en dude som kjente en annen så nå snakker de om båt-stuff, noe som for meg er toootalt uinteressant. Fastlandet ftw!

Lenke til kommentar
Om omtrent 4 timer og 8 min er orresnei 18 år :)

6649793[/snapback]

Yakes, *glede seg*

Og til informasjon, nei jeg får ikke lappen da! Det eneste jeg har fått gjort er å ta traffikalt grunnkurs ^^

6649812[/snapback]

Har ikke kommet så langt engang jeg :p Men trenger ikke trafikalt grunnkurs eller så :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...