Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du veldig lite å gjøre Herr Brun?

Du har 66 poster i SO5 så langt :wee:

Foreløpig den nye Bundy.

5994809[/snapback]

Jeg har lite aa gjoere ja. Velkommen etter bitch.

 

Jeg har ikke mulighet til aa faa norsk tastatur med det foerste. Drar hjem til Norge den 4. juni, etter det blir det norsk tastatur. Foer det faar de som ikke liker aeoeaa ignorer meg og mine innlegg :)

Lenke til kommentar
Herr Brun: Sett tastaturet til Norsk. Det vil mest sannsynlig gå helt fint, regner med at du vet hvor æøå pleier å befinne seg :)

Og vi slipper aa, oe, ae.

5994834[/snapback]

Dette har vel vaert oppe et par ganger i SO4, jeg skifter mellom forskjellige pcer, saa jeg kan ikke gjoere det. Min egne staar paa rommet uten internettilkobling.

 

Men hvis dere bestemmer dere for aa kjoepe tastatur til meg vil jeg gjerne ha et slikt toefft svart et fra microplex :love:

Lenke til kommentar
Herr Brun: Sett tastaturet til Norsk. Det vil mest sannsynlig gå helt fint, regner med at du vet hvor æøå pleier å befinne seg :)

Og vi slipper aa, oe, ae.

5994834[/snapback]

Dette har vel vaert oppe et par ganger i SO4, jeg skifter mellom forskjellige pcer, saa jeg kan ikke gjoere det. Min egne staar paa rommet uten internettilkobling.

 

Men hvis dere bestemmer dere for aa kjoepe tastatur til meg vil jeg gjerne ha et slikt toefft svart et fra microplex :love:

5994854[/snapback]

Som lyser?

Lenke til kommentar
Hva sier dere, SO-horer; skal vi starte en innsamling for å kjøpe et skikkelig fænzy tastatur, med norske taster, til Herr Brun?

5994822[/snapback]

Bah, han får heller bruke alt+*masse tall*.

5994849[/snapback]

Eller saa skriver jeg med ae oe aa :) Tar meg mye kortere tid enn alt+"masse tall". Som tidligere nevnt, du faar lov til aa la vaere aa lese innleggene mine/ignorere meg.

Lenke til kommentar
Herr Brun: Sett tastaturet til Norsk. Det vil mest sannsynlig gå helt fint, regner med at du vet hvor æøå pleier å befinne seg :)

Og vi slipper aa, oe, ae.

5994834[/snapback]

Dette har vel vaert oppe et par ganger i SO4, jeg skifter mellom forskjellige pcer, saa jeg kan ikke gjoere det. Min egne staar paa rommet uten internettilkobling.

 

Men hvis dere bestemmer dere for aa kjoepe tastatur til meg vil jeg gjerne ha et slikt toefft svart et fra microplex :love:

5994854[/snapback]

Som lyser?

5994860[/snapback]

Nei, et slikt som har svarte taster.

Lenke til kommentar
Hva sier dere, SO-horer; skal vi starte en innsamling for å kjøpe et skikkelig fænzy tastatur, med norske taster, til Herr Brun?

5994822[/snapback]

Bah, han får heller bruke alt+*masse tall*.

5994849[/snapback]

Eller saa skriver jeg med ae oe aa :) Tar meg mye kortere tid enn alt+"masse tall". Som tidligere nevnt, du faar lov til aa la vaere aa lese innleggene mine/ignorere meg.

5994865[/snapback]

Selvfølgelig leser vi nnleggene dine :love:

Lenke til kommentar
Mitt første innlegg i en SO noengang, stolt!

5994859[/snapback]

 

Ett innlegg, og du er hekta!

SO-vrak om et halvt år, tro meg :)

 

Herr Brun: Synd. Men er så vant til det fra BF2, så. (Er faktisk mange som skriver slikt p.g.a. at de er vant til å måtte droppe skadinaviske bokstaver i spillet :p )

Lenke til kommentar
Hva sier dere, SO-horer; skal vi starte en innsamling for å kjøpe et skikkelig fænzy tastatur, med norske taster, til Herr Brun?

5994822[/snapback]

Bah, han får heller bruke alt+*masse tall*.

5994849[/snapback]

Eller saa skriver jeg med ae oe aa :) Tar meg mye kortere tid enn alt+"masse tall". Som tidligere nevnt, du faar lov til aa la vaere aa lese innleggene mine/ignorere meg.

5994865[/snapback]

Selvfølgelig leser vi nnleggene dine :love:

5994873[/snapback]

Naah :love: Saa soett.

 

Har en foelelse av at Skarstad har PMS, og generelt sett ikke liker meg, saa han ville sikkert bli mer fornoeyd om han ignorerte meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...