Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaawh, jeg gleder meg så til helga. :love:

Tror Oslo kan bli svært trivelig. Noen som har tips eller tricks til hva jeg kan foreta meg?

6646624[/snapback]

 

skippergata er et attraktivt område har jeg hørt :p

6646652[/snapback]

Omtrent alle guttene i 10. når vi var der på klassetur, SKULLE innom skippergata :whistle: jeg var omtrent den eneste som visste hvor det var så jeg måtte være guide (2-3 stk. fler som visste det) :p

Lenke til kommentar
Aaawh, jeg gleder meg så til helga. :love:

Tror Oslo kan bli svært trivelig. Noen som har tips eller tricks til hva jeg kan foreta meg?

6646624[/snapback]

 

skippergata er et attraktivt område har jeg hørt :p

6646652[/snapback]

Omtrent alle guttene i 10. når vi var der på klassetur, SKULLE innom skippergata :whistle: jeg var omtrent den eneste som visste hvor det var så jeg måtte være guide (2-3 stk. fler som visste det) :p

6646660[/snapback]

jasså..så du er kjent i d området? :D

Lenke til kommentar
Aaawh, jeg gleder meg så til helga. :love:

Tror Oslo kan bli svært trivelig. Noen som har tips eller tricks til hva jeg kan foreta meg?

6646624[/snapback]

 

skippergata er et attraktivt område har jeg hørt :p

6646652[/snapback]

Omtrent alle guttene i 10. når vi var der på klassetur, SKULLE innom skippergata :whistle: jeg var omtrent den eneste som visste hvor det var så jeg måtte være guide (2-3 stk. fler som visste det) :p

6646660[/snapback]

jasså..så du er kjent i d området? :D

6646684[/snapback]

Ikke missforstå :p Jeg vet hvor det ligger, men jeg aner ikke noe mer.. :whistle:

 

En kompis skulle innom en musikkforretning der, like ved Oslo S hvis noen vet av den butikke om husker hva den heter : )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...