Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ikke sånn 93-modells fattiglus.. :wee:

6642613[/snapback]

 

Jeg har 460kr på konto :dribble:

 

Nok pengesnakk, når står vi opp i morgen, Jonas?

6642634[/snapback]

 

Jeg vet ikke, tidligere enn vanlig.

 

Men, Mathias, vi treffes på Kiwi, jeg må si ha det til deg.. :wee:

 

Nei, de har ikke så mange. Jeg bare trodde du var fattig, jeg. :wee:

 

Ostehornene til Kiwi er så fantastiske.

6642608[/snapback]

 

 

jeg er ikke sånn 93-modells fattiglus.. :wee:

6642613[/snapback]

 

Hva med å ta ett bilde av ett sånn ostehorn, så jeg får se hva dere sikler sånn etter?

6642635[/snapback]

 

rekker ikke ta bilde før vi spiser de opp...

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Bare pass på så det ikke blir black out! :!:

6642641[/snapback]

Det går nok bra. Har bare 1.5 liter vin og minst 4 stykker å dele det på. Blir nok ikke fulleruske, men greit beruset.

6642649[/snapback]

Det er det som er best! Man blir i godt humør, danser å koser seg! :) Så liker man sanger man ellers ville hatet! :D

Lenke til kommentar
Freeedrik er her! :woot: :woot:

6642664[/snapback]

 

jippii :wee:

6642687[/snapback]

 

:wee:

 

Orresnei: Vil innlegg som inneholder quotes med skrift i bli slettet hvis jeg bare poster en smiley, som nå?

6642757[/snapback]

Det har jeg ingen formening om. Nei, for å være ærlig så skal vel egentlig innelgg som bare inneholder en smiley bli slettet. Selv om denne da quoter et innlegg. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp MX518 og spillte med den.

 

Denne musen her er bare en stor vits. Glad jeg ikke kastet min Microsoft IntelliMouse 3. En stor og tung mus som er oppskrytt til de grader. Helt patetisk. Fysj av meg, angreretten skal flittig brukes her.

6642781[/snapback]

Enig, liker MX1000 bedre jeg da.

 

Nå skal det spilles, diskusjon.no er dødt. Og er banna fra det andre forumet. Cya.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp MX518 og spillte med den.

 

Denne musen her er bare en stor vits. Glad jeg ikke kastet min Microsoft IntelliMouse 3. En stor og tung mus som er oppskrytt til de grader. Helt patetisk. Fysj av meg, angreretten skal flittig brukes her.

Enig, liker MX1000 bedre jeg da.

 

Nå skal det spilles, diskusjon.no er dødt. Og er banna fra det andre forumet. Cya.

Nå gjelder det bare å få kontakt med MPX.no.

 

450,- på søppel. Suplerer med et par hundrelapper og kjøper meg en harddisk på 250. For en dritt mus.

Lenke til kommentar
Jeg har dansa til o-zone, det sier vel det meste

6642773[/snapback]

:!:

 

O-Zone på toppen av alt :tease:

 

 

Kjøpte meg nettopp MX518 og spillte med den.

 

Denne musen her er bare en stor vits. Glad jeg ikke kastet min Microsoft IntelliMouse 3. En stor og tung mus som er oppskrytt til de grader. Helt patetisk. Fysj av meg, angreretten skal flittig brukes her.

6642781[/snapback]

MX518 er da ikke tung :ohmy:

 

Hvis du synes den er tung, trenger du å trene mer. Prøv MX700 du, der har du tung mus.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp MX518 og spillte med den.

Denne musen her er bare en stor vits. Glad jeg ikke kastet min Microsoft IntelliMouse 3. En stor og tung mus som er oppskrytt til de grader. Helt patetisk. Fysj av meg, angreretten skal flittig brukes her.

MX518 er da ikke tung :ohmy:

 

Hvis du synes den er tung, trenger du å trene mer. Prøv MX700 du, der har du tung mus.

I forhold til min lette IntelliMouse på snaue 80-90g, er MX518 stor og tung. Fysj. Datt ned flere plasser fra ranken på CatchGamer.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp MX518 og spillte med den.

 

Denne musen her er bare en stor vits. Glad jeg ikke kastet min Microsoft IntelliMouse 3. En stor og tung mus som er oppskrytt til de grader. Helt patetisk. Fysj av meg, angreretten skal flittig brukes her.

6642781[/snapback]

 

Razer Diamondback<3 Veier null og niks. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...