jojo123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvem er det? Skal se om ikke jeg klarer det samme ! 6642311[/snapback] hvem fjortisjente? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Alle sier hade til Pjuus / Mette Snakkes folk, hade 6642167[/snapback] Hadetbra Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Cyanide & Happiness @ Explosm.net Endret 9. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Okok, jeg kjører historien. Jeg liker en jente på jobben, men så har det seg sånn at jeg er blitt litt feig med å for. eks spørre etter nummeret eller om vi skal finne på noe, så jeg bare småpratet med henne hele tiden. Igår hadde jeg en siste sjangse til å ''make a move'' i og med at jeg skal på friuke og hun begynner på skolen snart. Vi satt begge to på pauserommet alene og småpratet. Jeg begynte å prate om været osv (Herregud, skjerp meg) så ble det stille.. Hun så litt på meg osv, så skulle jeg akkurat til å spørre henne om vi skulle finne på noe, men jeg trakk meg. Dette er hva jeg sa: Næi, må vel få de der toalættan vaska! Så gikk jeg.. Jeg fortalte det til en venninne på jobben, hun knakk sammen i latter å lå på gulvet å lo. Jeg gjorde det samme. Jeg må skjerpe meg! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Okok, jeg kjører historien. Jeg liker en jente på jobben, men så har det seg sånn at jeg er blitt litt feig med å for. eks spørre etter nummeret eller om vi skal finne på noe, så jeg bare småpratet med henne hele tiden. Igår hadde jeg en siste sjangse til å ''make a move'' i og med at jeg skal på friuke og hun begynner på skolen snart. Vi satt begge to på pauserommet alene og småpratet. Jeg begynte å prate om været osv (Herregud, skjerp meg) så ble det stille.. Hun så litt på meg osv, så skulle jeg akkurat til å spørre henne om vi skulle finne på noe, men jeg trakk meg. Dette er hva jeg sa: Næi, må vel få de der toalættan vaska! Så gikk jeg.. Jeg fortalte det til en venninne på jobben, hun knakk sammen i latter å lå på gulvet å lo. Jeg gjorde det samme. Jeg må skjerpe meg! 6642344[/snapback] Hihi. Better luck next time. :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 *snipp og snapp og andre disneyfigurer* 6642344[/snapback] du suger! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det er det som er det morsomme TeggY, det er ikke sikkert det blir en neste gang! Hun er smellvakker, og de andre jentene som jeg kobber med mener jeg ahdde sjangs på henne! Jeg eier hardere enn smårips! hahahh Jajjaa, jeg vet Frichassé Endret 9. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dumt at du trakk deg, men hvis du vet hele navnet hennes kan du alltids finne nummeret hennes, hvis hun er registrert da. =) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://www.flashasylum.com/db/files/Comics/Rob/touching.jpgCyanide & Happiness @ Explosm.net 6642342[/snapback] :!: Tegneserier nå til dags.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tjaa.. føler at det blir feil måte å gå frem på! Men nok om den saken! Like før vi må over i kjærlighetstråden med dette! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 over til noe så spennende som gulrot.. *jarmo-wannabe* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ahh, voks på tastaturet, udigg.. Renati, btw Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mmmmm, jeg spiste kokte gulrøtter i dag. Syns egentlig det er ganske godt, så lenge de ikke er overkokte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Gulrot er bra! Gulrotkake er godt! Dessuten er det sunt! Fargen er heller ikke værst! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg liker små gulrøtter best... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) mmmm. Krokan-is Nesten like godt som ostehorn. Endret 9. august 2006 av Fisker Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Krokan suger.. 6642422[/snapback] QFT! Ostehorn er gdt. Men, en ting Frichassé.. Hvis det alltid er utsolgt når du kommer på butikken, hvorfor ikke dra litt før? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Sjokolade-is med sjokoladetopping! Det er godt det! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Krokan suger.. 6642422[/snapback] QFT! Ostehorn er gdt. Men, en ting Frichassé.. Hvis det alltid er utsolgt når du kommer på butikken, hvorfor ikke dra litt før? 6642433[/snapback] For da må jeg opp grisetidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg