Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ikke ha småjævler! Skal ha unge® som er snille og greie.. :) Håper jeg da..

6641490[/snapback]

 

Mine og. Eller, de skal kues. Ikke faen om jeg skal ha en rampete drittunge. Ungen min skal vokse opp med god musikk og spille gitar.

6641491[/snapback]

Ja. Jeg har allerede kjøpt inn skinnbelte for å holde dem i tøylene! ;) Neida, men jeg tror at hvis de får nok oppmerksomhet osv så blir det greie unger av dem!

6641510[/snapback]

 

Jepp. ;)

 

 

Bundy: Ikke faen om noe barn av meg skal røyke.

6641525[/snapback]

Sier du med en bob marley avatar? LOL

 

 

:p

 

 

6641538[/snapback]

 

 

Hehe :p:p

Lenke til kommentar
Åhh...for en fantastisk pizza. Jeg og madammen kokkelerte litt, og fikk mekket en finfin pizza. Skinke, sjampinjong, ananas, kjöttdeig, tunfisk, pölsebiter og selvsagt ost. Jävla god pizza ble det. En av de bedre pizzaene jeg har spist på lenge :)

6641555[/snapback]

De derre prikkene over bokstavene fikk meg til å tenke på en stygg, feit og solbrent svenske. Er det deg?

- Bare tull, altså.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Åhh...for en fantastisk pizza. Jeg og madammen kokkelerte litt, og fikk mekket en finfin pizza. Skinke, sjampinjong, ananas, kjöttdeig, tunfisk, pölsebiter og selvsagt ost. Jävla god pizza ble det. En av de bedre pizzaene jeg har spist på lenge :)

6641555[/snapback]

Ananas har absolutt ingen verdens ting å gjøre på en pizza!

Ananas på pizza er djevelens verk.

Lenke til kommentar
Åhh...for en fantastisk pizza. Jeg og madammen kokkelerte litt, og fikk mekket en finfin pizza. Skinke, sjampinjong, ananas, kjöttdeig, tunfisk, pölsebiter og selvsagt ost. Jävla god pizza ble det. En av de bedre pizzaene jeg har spist på lenge :)

6641555[/snapback]

Ananas har absolutt ingen verdens ting å gjøre på en pizza!

Ananas på pizza er djevelens verk.

6641592[/snapback]

Jeg tror ikke AnAnAs smaker godt :(

Lenke til kommentar
Åhh...for en fantastisk pizza. Jeg og madammen kokkelerte litt, og fikk mekket en finfin pizza. Skinke, sjampinjong, ananas, kjöttdeig, tunfisk, pölsebiter og selvsagt ost. Jävla god pizza ble det. En av de bedre pizzaene jeg har spist på lenge :)

6641555[/snapback]

Ananas har absolutt ingen verdens ting å gjøre på en pizza!

Ananas på pizza er djevelens verk.

6641592[/snapback]

Jeg tror ikke AnAnAs smaker godt :(

6641596[/snapback]

Ihvertfall ikke på en pizza. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...