Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Oslo var digg. Svidde av et par tusen på stuff jeg har ønsket meg siden forrige sommer. I tillegg var maten i Oslo helt utrolig herlig. Med unntak av hamburgeren på Friday's.

Møtte Herr Brun også. Fyren er veeeldig mye høyere enn meg og kjempe koslig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytter du ut ungene med en bil? :no:

6641409[/snapback]

ANYDAY!

6641461[/snapback]

unger er jo så skjønne :D*elske barn*

6641465[/snapback]

Nei, faen heller. Verre blir de når de kommer i puberteten. Fysj.

BTW: PEDO

6641468[/snapback]

hah.. Kan godt de blir små jevler med deg som læremester :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha småjævler! Skal ha unge® som er snille og greie.. :) Håper jeg da..

6641490[/snapback]

Mine og. Eller, de skal kues. Ikke faen om jeg skal ha en rampete drittunge. Ungen min skal vokse opp med god musikk og spille gitar.

6641491[/snapback]

Ja. Jeg har allerede kjøpt inn skinnbelte for å holde dem i tøylene! ;) Neida, men jeg tror at hvis de får nok oppmerksomhet osv så blir det greie unger av dem!

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha småjævler! Skal ha unge® som er snille og greie.. :) Håper jeg da..

6641490[/snapback]

Ja, så kommer de i puberteten, EID! :p

6641490[/snapback]

Mine og. Eller, de skal kues. Ikke faen om jeg skal ha en rampete drittunge. Ungen min skal vokse opp med god musikk og spille gitar.

6641491[/snapback]

Ja, og til slutt så røyker de mer enn du gjør.

Lenke til kommentar
Hus, bil, kone og et par jævler ( barn )

Helst med 3 til 5 års mellomrom på jævlene.

6641437[/snapback]

Fixed. :roll:

6641444[/snapback]

Bil er på pålagt. Sier seg sjøl i grunn.

Jeg skal faen meg ha en båt.

Helst en princess åtte og seksti ( den koster sikkert skjorta og mer )

6641472[/snapback]

Hvis det er den Princess som var på autofil, så må du nok ut med rundt 11 mill.. Hvertfall sa han det når jeg så programmet :p

Lenke til kommentar

6641490[/snapback]

6641491[/snapback]

Ja. Jeg har allerede kjøpt inn skinnbelte for å holde dem i tøylene! ;) Neida, men jeg tror at hvis de får nok oppmerksomhet osv så blir det greie unger av dem!

6641510[/snapback]

Jepp. ;)

Bundy: Ikke faen om noe barn av meg skal røyke.

Lenke til kommentar

6641490[/snapback]

6641491[/snapback]

6641510[/snapback]

Jepp. ;)

Bundy: Ikke faen om noe barn av meg skal røyke.

6641525[/snapback]

Sier du med en bob marley avatar? LOL

:p

edit; jeg tenkte på hasj, ikke den grusomme tobakken som gir deg KREFT sier jeg, KREFT!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...