Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med deg selv? Åssen er planen fremover? :dremel:

6637922[/snapback]

Skal bade, trene og slappe av før skolen. Begynner på transportfag, yey. Skal vel fortsette å bade og trene selv når skolen har startet, så jeg klager ikke for tiden. Skal vel noen turer på sykehuset også, men det funker.

Hvilken linje går du?

Lenke til kommentar
Skal bade, trene og slappe av før skolen. Begynner på transportfag, yey. Skal vel fortsette å bade og trene selv når skolen har startet, så jeg klager ikke for tiden. Skal vel noen turer på sykehuset også, men det funker.

Hvilken linje går du?

6637976[/snapback]

 

Yes sir, det høres ut som en bra plan. ;)

Jeg skal begynne på siste året av Medier & Kommunikasjon, som blir veldig dominert av teori- og allmenfagsdelen. Huff...

Uansett, nå må jeg legge meg. Kjøretime i morra tidlig... :ermm:

Ha en fin kveld alle sammen, og ha det bra Redline_, til vi prates neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Har funnet meg en god bunke dvd-filmer. Hører jeg døgning?

6637936[/snapback]

*døgne* *Døgne*

 

Nei? Hører ingenting :dontgetit:

6637949[/snapback]

må si den der var litt vansklig. har liksom aldri hørt det før :hmm:

6637955[/snapback]

Nei, fåtall som har hørt den der tror jeg.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Skal bade, trene og slappe av før skolen. Begynner på transportfag, yey. Skal vel fortsette å bade og trene selv når skolen har startet, så jeg klager ikke for tiden. Skal vel noen turer på sykehuset også, men det funker.

Hvilken linje går du?

6637976[/snapback]

 

Yes sir, det høres ut som en bra plan. ;)

Jeg skal begynne på siste året av Medier & Kommunikasjon, som blir veldig dominert av teori- og allmenfagsdelen. Huff...

Uansett, nå må jeg legge meg. Kjøretime i morra tidlig... :ermm:

Ha en fin kveld alle sammen, og ha det bra Redline_, til vi prates neste gang. ;)

6637991[/snapback]

Begynner på Vk1 almennfag. Har luket bort skumle fag som matte og fysikk til fordel for Engelsk og samfunnsfag. Satser på gode karakterer i år.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...