Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det ca. et kvarter igjen til at jeg skal åpne ny røykpakke. :)

Røyk er ut.

6637714[/snapback]

Ok. Det bryr meg midt i ræva. :)

6637723[/snapback]

Det er hipt å vere antirøyker for tida, har du ikkje fått med deg det? :)

"Åååh, røyk er skadelig for helsa, æsj det lukter vondt, tror du du er tøff som røyker elr?!" GREIT, HOLD KJEFT. Plugg meg i raua, få ha siggen min i fred for i helvete. :)

 

*røykepause*

Lenke til kommentar
Fisker, gå og legg deg, du er, ifølge meg, 4 minutter over tiden.. *kremt* :hrm:

6637770[/snapback]

 

Kan jeg ikke bare være oppe ti minutter til?? Vær så snill? :innocent:

6637788[/snapback]

Les posten min du!

6637792[/snapback]

:( hvis jeg syns det er greit at han er oppe til tolv og da? til og med så lenge han vil, men du bestemmer når han skal legge seg - får jeg være oppe da?

Lenke til kommentar
Det er hipt å vere antirøyker for tida, har du ikkje fått med deg det? :)

"Åååh, røyk er skadelig for helsa, æsj det lukter vondt, tror du du er tøff som røyker elr?!" GREIT, HOLD KJEFT. Plugg meg i raua, få ha siggen min i fred for i helvete. :)

 

*røykepause*

Slapp av da lille gutt. Har aldri prøvd å ta den fra deg. Sier bare min personlige mening om røyking. Dere vet ikke om jeg røyker eller ikke, en gang.

Lenke til kommentar
Det er hipt å vere antirøyker for tida, har du ikkje fått med deg det? :)

"Åååh, røyk er skadelig for helsa, æsj det lukter vondt, tror du du er tøff som røyker elr?!" GREIT, HOLD KJEFT. Plugg meg i raua, få ha siggen min i fred for i helvete. :)

 

*røykepause*

Slapp av da lille gutt. Har aldri prøvd å ta den fra deg. Sier bare min personlige mening om røyking. Dere vet ikke om jeg røyker eller ikke, en gang.

6637850[/snapback]

Ja, for det er jo mye sannsynlig.

Lenke til kommentar
Står bra til, får den daglige dosen med Bundy (Married with children) nå, så jeg er i himmelen. :love:

Hvor lenge skal du jobbe?

6637919[/snapback]

 

Hehehe... :)

Skal jobbe selv når skolen har begynt igjen 21 august, men da er det mest i helger og ferier hist og pist. Hva med deg selv? Åssen er planen fremover? :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...