thomassit0 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 tror jeg tar kvelden jeg.. må opp tidlig imorra og øve til eksamen i markedsføring på torsdag.. takk for at jeg har eksamen i finans regnskap mandag og forresten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Axes: Lykke til Sitter å tenker på ferien min jeg...om jeg skal dra alene nedover i europa. Ser ikke ut at nien av folkene jeg omgås til daglig vil være med meg på en slik tur i det hele tatt Ta en turen fra berlin->praha->sveits og alpene,paris, amsterdam...kanskje bli ei stund i amsterdam vil jeg tro. Skal være et GTF-meeting på et annet forum jeg er medlem på og kunne være artig å møte de folkene egentlig. Så kjøre tilbake til berlin og fly hjemmover. Men det høres litt...erm..kjedelig ut alene... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 JEA RLY. Æsj... Vi måtte slå den i hodet sikkert 20 ganger før den dødde. 6066860[/snapback] NO WAI! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg kaster meg i senga. God natt. Er en fans dritdag dette egentlig. Men men..den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis dollarkursen synker til under 5 skal jeg faen meg reise til USA, kjøpe en fancy bil, juice den, pimpe den og importere den! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis dollarkursen synker til under 5 skal jeg faen meg reise til USA, kjøpe en fancy bil, juice den, pimpe den og importere den! 6067479[/snapback] Hvis det er salg på tøfler skal jeg faen meg dra inn til byen for å kjøpe meg et par. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her står jeg tidligere opp for å snakke med min fetter som er i USA, men er han pålogget? NEI, arg... Han lovte Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 God natt. ( forventer ikke at noen svarer. det skjer bare en sjelden gang uansett ) 6066011[/snapback] Når du sier sånt så må jeg jo. Natta Sove godt 6066030[/snapback] Det var planen det ------ God morgen forresten. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 God morgen.. Jeg får gå til bussen jeg... Talast... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og jeg får gå å låse opp sykkelen, og gå på skolen. Later. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Heldagsprøve i økonomi :/ 6067652[/snapback] Jeg føler med deg. Men økonomi er i grunn mye mer kjedelig enn vanskelig. Selv har jeg heldags i matte nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jada, økonomi er bare så jævla pes. Har ikke noen problemer med faget, i grunn. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) jeje. da stikker jeg på skolen. skal ha natur og miljø prøve i dag. So wish me all good luck Endret 9. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Lykke til! Tror faktisk jeg bør pelle meg avgårde snart, også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Yes... Da drar jeg til skolen. Snakkast godtfolk! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Skolen begynner kl9 i dag for min del.. Men sitter på skolen nå da siden det ikke går en senere buss en den jeg bruker å ta. Vi driver og flytter kjøkken på skolen min, så skal fortsette å flytte på matvarer i dag. Litt koselig Er liksom ikke no stress. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Alltid koselig på skolen når sommerferien nærmerer seg.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 dag 2 av fagprøven er et faktum. *komme igang med koblinga* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg