Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor gadd jeg å gå på butikken?

 

det var tomt for ostehorn, som jeg tenkte... :no:

6634029[/snapback]

Ostehorn er jo sykelig godt! :dribble: Det eneste som slår ostehorn er pizzasnurringer (Ligner på skillingsboller bortsett fra at de har kjøtt og ostefyll) og Pizza baguetter (trenger ingen forklaring).

Lenke til kommentar
Pizzaboller kaller vi det her da, det er skadelig godt. Kunne ha spist meg ijæl på det :p

6634053[/snapback]

Eneste problemet er at her de selger det i Bergen (Stort sett på Meny på Bergen Storsenter nede i sentrum) venter de alltid med å legge de i skuffen til de er blitt kalde. Dermed blir det bare kalde pizzaboller når jeg kjøper dem der og må spise dem med en gang. Er greit hvis jeg skal ta de med hjem for da kan jeg varme dem i ovnen.

Lenke til kommentar
Pizzaboller kaller vi det her da, det er skadelig godt. Kunne ha spist meg ijæl på det :p

6634053[/snapback]

Eneste problemet er at her de selger det i Bergen (Stort sett på Meny på Bergen Storsenter nede i sentrum) venter de alltid med å legge de i skuffen til de er blitt kalde. Dermed blir det bare kalde pizzaboller når jeg kjøper dem der og må spise dem med en gang. Er greit hvis jeg skal ta de med hjem for da kan jeg varme dem i ovnen.

6634083[/snapback]

Selger de ikke på noe slags bakeri ? De koster sikkert mer der da men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...