Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lov til og spørre om hvilket trykkeri?  :)

6066651[/snapback]

Brønnøy Trykk. Hvordan det?

6066703[/snapback]

Bare lurte, begynner læra som trykker til høsten, og trykkere er ikke det er mest av, men så så jeg at du var 89 modell, så skjønte jeg at du ikke var en trykker :p

Lenke til kommentar
Bare lurte, begynner læra som trykker til høsten, og trykkere er ikke det er mest av, men så så jeg at du var 89 modell, så skjønte jeg at du ikke var en trykker :p

6066735[/snapback]

Ah, ok. Jeg jobber ikke med selve trykkinga, da, jeg bare legger bilag inn i aviser. Veldig kjedelig arbeid, egentlig.

Lenke til kommentar
Fittedrit!

Jeg byttet vakt i går og nå vet jeg ikke nårtid jeg begynner i morra så jeg må stå opp kl 0700 og ringe å høre. Argh..fans drit..

6066769[/snapback]

Haha, lider med deg. Har gått på den samme blemma utallige ganger - og lærer fortsatt ikke før det er for sent.

Fikk akkurat preparert hagen og gravd ned 3 stubber i trekant nå. Skjærte x-snitt med motorsaga i hver av dem og dynka de i diesel, noe som skal gjøres hver dag inntil 17mai. For da skal det drekkes HARDT i den hagan, og rundt det bålet!

(ja, dieseldynka råvåte tre-stubber gjennomtrengt av avgiftsfri diesel brenner styggelig bra ei hel natt uten vedlikehold - så vet dere det. Tips fra bonde)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Yes da, da skal til Stockholm idag. Reiser kl 9:00, skal være der en uke.

Blir herlig, skal kjøpe meg patronbelte og kanskje Zen touch mp3`n.

Eneste minuset er at jeg ikke er så kjent med klassen min, eller rettere sagt, dem er litt idioter. Halvparten er fotballfreaks som skal bråke hele turen til Stockholm og alt. Uff, sitte på bussen 7-8 timer, det er det?

Solen skal jo selfølgelig steike i trynet på oss, gardiner er fint.

Konklusjon: Ønsk meg lykke til. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...