Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slanger er kjent for å kunne bite etter sin død, faktisk flere timer etter, p.g.a. reflekser.

Dessuten var det en hane som ble hugget hodet av, den skulle bli middag. Men det ville den ikke akkurat, og den levde i flere måneder, før den ble kvalt av et korn.

Kan se for meg blikket til folkene som så at den begynte å spankulere rundt på tunet som ingenting var hendt. :p

Lenke til kommentar
For all del, det er en del spam osv her, det har det alltid vaert. Men SO var enda verre, og SO4 var ikke uten spam den heller i begynnelsen, langt derifra. Og jeg gjentar: Hva er en "skikkelig" diskusjon? En diskusjon om et tema du liker? Det aller meste av serioese tema blir som kjent dekket av underkategorier, saa det skal vi jo som kjent diskutere her. Dermed snakker vi om hva vi har gjort i dag, og hvor glade vi er for at SO er et faktum igjen. Forumet har forandret seg siden SO, akseptér det.

Du har personlig klart aa faa over 40 poster i traaden, saa du skal ikke klage paa meg.

5994738[/snapback]

Disse trådene har vel hatt for vane å begynne med masse spam for så å ta seg opp litt?

 

Og angående diskusjonene, så har de vært fraværende.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Kult med hønehistorier^^ Hvordan ble han kvalt av et korn? Datt det tilfeldigvis oppi luftrøret, eller?

5994771[/snapback]

Hvis jeg har hørt om den samme kyllingen som dere snakker om, så ble den matet.

 

Jeg kom ned i stua, og hun var ikke der. Helt tomt. Sikkert funnet seg en fest eller no, eller bare stukket av. :wee:

5994775[/snapback]

:cry:

Lenke til kommentar
For all del, det er en del spam osv her, det har det alltid vaert. Men SO var enda verre, og SO4 var ikke uten spam den heller i begynnelsen, langt derifra. Og jeg gjentar: Hva er en "skikkelig" diskusjon? En diskusjon om et tema du liker? Det aller meste av serioese tema blir som kjent dekket av underkategorier, saa det skal vi jo som kjent diskutere her. Dermed snakker vi om hva vi har gjort i dag, og hvor glade vi er for at SO er et faktum igjen. Forumet har forandret seg siden SO, akseptér det.

Du har personlig klart aa faa over 40 poster i traaden, saa du skal ikke klage paa meg.

5994738[/snapback]

Disse trådene har vel hatt for vane å begynne med masse spam for så å ta seg opp litt?

 

Og angående diskusjonene, så har de vært fraværende.

5994768[/snapback]

Vi har kanskje ikke diskutert haandfaste tema, men vi har snakket om det vi "bestandig" snakker om.

Og ja, de begynner med masse spam og tar seg saa opp litt. Det er akkurat det de gjoer, saa hvorfor klager alle sammen paa at nivaaet er saa lavt naa?

 

Menmen. Nok om det tror jeg. Vi faar se om folk synes kvaliteten paa postene blir god nok til at de skal aere traaden med deres naervaer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...