Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snakker med nesten alle ja, jeg har ikke sett alle i virkeligheten. Og mange av dem er over 15 ;)(ikke mange som er under 15)

Edit; jeg husker ikke at noen er under 15-16.

Du er vel mer av den sosiale typen da. Blir sikkert mer festing og slikt når jeg fyller 18. Men jeg har i vertfall mine sosiale egenskaper i behold smilyyyyeo2.png

Lenke til kommentar
greier dere å sleike dere selv på albuen? =)

6631422[/snapback]

Nei.

Det skal vist nok være umulig, men det er faktisk en del som klarer det, så det er jo ikke det.. :p

Klarer du?

6631427[/snapback]

jeg klarere ALT jeg =)

6631437[/snapback]

Wuhuu..

Da må du lære meg mye.. :p

6631443[/snapback]

 

hehe..:) se på det som gjort!

Lenke til kommentar
Jeg snakker med nesten alle ja, jeg har ikke sett alle i virkeligheten. Og mange av dem er over 15 ;)(ikke mange som er under 15)

Edit; jeg husker ikke at noen er under 15-16.

Du er vel mer av den sosiale typen da. Blir sikkert mer festing og slikt når jeg fyller 18. Men jeg har i vertfall mine sosiale egenskaper i behold smilyyyyeo2.png

6631445[/snapback]

Jeg kan snakker med venner over msn, og på skolen. Men orker ikke dra til folk hele tiden :p, bare avogtil :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg snakker med nesten alle ja, jeg har ikke sett alle i virkeligheten. Og mange av dem er over 15 ;)(ikke mange som er under 15)

Edit; jeg husker ikke at noen er under 15-16.

Du er vel mer av den sosiale typen da. Blir sikkert mer festing og slikt når jeg fyller 18. Men jeg har i vertfall mine sosiale egenskaper i behold smilyyyyeo2.png

6631445[/snapback]

Jeg kan snakker med venner over msn, og på skolen. Men orker ikke dra til folk hele tiden :p, bare avogtil :hmm:

6631454[/snapback]

Jeg sletta alle jeg hadde fra skolen jeg. Skal ta friår så vil ikke ha noe med de å gjøre lenger. Bare et par jeg ikke slettet.

Lenke til kommentar
Ææ! renner over av slike langbein insekter her :/

Kanskje det hetter stankelbein :hmm:

6631483[/snapback]

Føler med deg... Hater de jeg også.. :p

6631492[/snapback]

redd for små insekter? =)

6631498[/snapback]

 

Det er ganske morsomt å snakke om deg med hrisebro på msn.. :p

6631512[/snapback]

 

HVEM?..... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...