Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Newt32

 

har du blokka meg på msn? :p

 

eller er du aldri pålogga lenger.. :p

6631332[/snapback]

For å være ærlig. Blokka og sletta. Unnskyld, hadde planlagt å si i fra. Jeg gjør som regel det, men jeg glemte det denne gangen.

 

Hvis du vil kan jeg unblocke deg. Grunnen til at jeg slettet deg var fordi vi ikke egentli har noe å prate om. Vi kjenner ikke hverandre, og vi har vel mer eller mindre lite til felles. Pluss at jeg er en ganske kjedelig og usosial person smilyyyyeo2.png

6631349[/snapback]

 

Jeg har en idè. La han ta en tur til Tromsø. Da får dere plutselig mye å snakke om. Fungerte for meg, hvertfall.

6631372[/snapback]

 

haha!

 

Sånn, sletta kontakter. Bare 60 igjen :cry:

6631379[/snapback]

 

jeg er i behold! :)

 

hehe!

 

det sa du når du adda meg..

 

at du var kjedelig.. :p

Jepp. Er jeg ikke det da? :shrug:

6631380[/snapback]

 

du sa ikke så mye nei.. :p

og skreiv på dialekt..

Lenke til kommentar
Sånn, sletta kontakter. Bare 60 igjen :cry:

6631379[/snapback]

Jeg har bare 12 :w00t:

6631390[/snapback]

omgwtfbbq? 12stk? jeg har fler pålogga! :p

6631393[/snapback]

Har minimalt med venner vettu. Har ikke akkurat 60 venner. 4 av de er familie, folk som er pålogget her i huset. Vi kan faktisk sitte å prate med hverandre over msn, uansett om vi bare går et par meter for å snakke ansikt til ansikt.

 

Dessuten så tror jeg du burde tenke deg godt om, snakker du med alle? Bryr du deg om alle? Har du sett alle i virkeligheta? Er noen over 15?

Lenke til kommentar
Sånn, sletta kontakter. Bare 60 igjen :cry:

6631379[/snapback]

Jeg har bare 12 :w00t:

6631390[/snapback]

omgwtfbbq? 12stk? jeg har fler pålogga! :p

6631393[/snapback]

Har minimalt med venner vettu. Har ikke akkurat 60 venner. 4 av de er familie, folk som er pålogget her i huset. Vi kan faktisk sitte å prate med hverandre over msn, uansett om vi bare går et par meter for å snakke ansikt til ansikt.

 

Dessuten så tror jeg du burde tenke deg godt om, snakker du med alle? Bryr du deg om alle? Har du sett alle i virkeligheta? Er noen over 15?

6631410[/snapback]

 

vet ikke hvorfor, men jeg syntes plutselig så synd på deg..

Lenke til kommentar
Sånn, sletta kontakter. Bare 60 igjen :cry:

6631379[/snapback]

Jeg har bare 12 :w00t:

6631390[/snapback]

omgwtfbbq? 12stk? jeg har fler pålogga! :p

6631393[/snapback]

Har minimalt med venner vettu. Har ikke akkurat 60 venner. 4 av de er familie, folk som er pålogget her i huset. Vi kan faktisk sitte å prate med hverandre over msn, uansett om vi bare går et par meter for å snakke ansikt til ansikt.

 

Dessuten så tror jeg du burde tenke deg godt om, snakker du med alle? Bryr du deg om alle? Har du sett alle i virkeligheta? Er noen over 15?

6631410[/snapback]

Jeg snakker med nesten alle ja, jeg har ikke sett alle i virkeligheten. Og mange av dem er over 15 ;)(ikke mange som er under 15)

Edit; jeg husker ikke at noen er under 15-16.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...