Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magnus Blaker aka Desert Glow benytter jammen meg mye av forumet vårt i "sine" artikkeler i Nettavisen IT :hm:

6610875[/snapback]

f.eks?

6610894[/snapback]

Vel, akkurat på farten så nevner jeg Stoolmans test på Kentsfield og nå i det siste begrenset funskjonalitet på sperrede telefoner..begge stammer direkte/indirekte fra forumet. Det med mobilen har lenge blitt diskutert på forumet før Amobil skrev noe sak om den..

 

Vet at Magnus var/er tett knyttet HW-nettverket og nevner ikke dette med artikkelene hans som nødvendigvis negativt men han bruker flittig forumet som basis..

6610932[/snapback]

Er vel ingen hemmelighet at jeg henger på forumet her, og i saken om mobiler blir jo Amobil fremstår virkelig som kilden, så jeg vil ikke si at dette skjules på noen måte heller :)

 

Kentsfield-saken fikk jeg faktisk nyss om gjennom andre kilder, men jeg ble jo aktiv i den tråden også - og tilbragte noen timer hos Sturla der vi testet litt. Kan ikke si jeg har så veldig dårlig samvittighet for det.

 

Lenker til stadighet inn saker fra hardware og prisguiden også. Har jobbet i Hardware-nettverket og legger ikke skjul på det for noen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...