Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden dere alle er så kjedelige idag, skal jeg gå å legge meg, og håpe på en travlere dag imorgen.

Natta. :love:

6626108[/snapback]

hvordan våger du å kalle meg kjedelig?! :nei:

6626110[/snapback]

Vel. Du poster jo ikke en dritt, men du er jo ikke den eneste. :p Har blitt posta 5 sider på en hel dag.. Vanligvis går det 5 sider på noen minutter. Så det så.

Lenke til kommentar
Uhm.. hvem bruker ISDN i disse dager? La meg gjette, du bor å på en skitten liten plass eller noe? :D

6625759[/snapback]

Jeg bor i en helvettes dal, der linja til sentralen er 6km, og sikten til WiFi senderen er dekket av et bakke. Liten og liten, alle andre bortsett fra vi i denne dalen har bredbånd.

Noen her som vet sånn ca. hva et gjennomsnittlig luftgevær koster?

6625760[/snapback]

800-1600 :)

Skal kanskje kjøpe meg et selv, Gamo Shadow 1000 300m/s :dribble:

Lenke til kommentar
Siden dere alle er så kjedelige idag, skal jeg gå å legge meg, og håpe på en travlere dag imorgen.

Natta. :love:

6626108[/snapback]

hvordan våger du å kalle meg kjedelig?! :nei:

6626110[/snapback]

Vel. Du poster jo ikke en dritt, men du er jo ikke den eneste. :p Har blitt posta 5 sider på en hel dag.. Vanligvis går det 5 sider på noen minutter. Så det så.

6626126[/snapback]

er jo sommer og sånt , så da sitter vell neppe alle her , pluss at det stakk vel noen når di nye reglene kom :/

Lenke til kommentar
Faen, skal jeg våke (se V For Vendetta og München og få pappa til å bli bisk, eller legge meg?

6626143[/snapback]

legge deg ;)

jeg skal legge meg , snart , må bare bli så trøtt at jeg ikke rekker og tenke før jeg sovner

Lenke til kommentar
er jo sommer og sånt , så da sitter vell neppe alle her , pluss at det stakk vel noen når di nye reglene kom :/

6626136[/snapback]

Kan vel ha noe med den faens ferien å gjøre ja. :wee: Får håpe det blir bedre når skola starter igjen.

Men, hvilke _nye_ regler? 14-tegns regelen blant annet, eller enda nyere regler som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

6626136[/snapback]

Kan vel ha noe med den faens ferien å gjøre ja. :wee: Får håpe det blir bedre når skola starter igjen.

Men, hvilke _nye_ regler? 14-tegns regelen blant annet, eller enda nyere regler som jeg ikke har fått med meg?

6626150[/snapback]

Les topic ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...