Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Trodde du var ungkar deulxe jeg

6623807[/snapback]

Han var det, inntil forrige helg.

6623816[/snapback]

Det gikk så fort asså.. Det var vel ikke den daten du lagde tråd om?

6623828[/snapback]

Jo, i livsnyter tråden :)

Life is good. Jeg elsker og blir elsket igjen. Mitt liv er totalt endret på få dager, men det som er morsomt er at jeg vet jeg vil dette .)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde du var ungkar deulxe jeg

6623807[/snapback]

Han var det, inntil forrige helg.

6623816[/snapback]

Det gikk så fort asså.. Det var vel ikke den daten du lagde tråd om?

6623828[/snapback]

Jo, i livsnyter tråden :)

Life is good. Jeg elsker og blir elsket igjen. Mitt liv er totalt endret på få dager, men det som er morsomt er at jeg vet jeg vil dette .)

6623844[/snapback]

Jarmos tråd for livsnytere? Darkness?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke forlovet ennå.

Jeg forlover meg mest sannsynlig siste helg i september. Da overrasker jeg henne med en tur til Roma eller et annet romantisk sted hvor jeg frir til henne. Dette er et rimelig langt steg for meg som aldri har vært ringforlovet, har klare meninger om ekteskap. Vår ringforlovelse skal ende i et tårevått klassisk bryllup i mai/juni 2007.

Har aldri følt slik for en jente og jeg har dessverre mange knuste pikehjerter på samvittigheten...

Lenke til kommentar
Jeg er ikke forlovet ennå.

Jeg forlover meg mest sannsynlig siste helg i september. Da overrasker jeg henne med en tur til Roma eller et annet romantisk sted hvor jeg frir til henne. Dette er et rimelig langt steg for meg som aldri har vært ringforlovet, har klare meninger om ekteskap. Vår ringforlovelse skal ende i et tårevått klassisk bryllup i mai/juni 2007.

Har aldri følt slik for en jente og jeg har dessverre mange knuste pikehjerter på samvittigheten...

6623858[/snapback]

Vel får ønske deg lykke til da :)

Lenke til kommentar
Spurte du noengang om pris? Jeg vil ha sammenligningsgrunnlag. Greit a kunne si at man fikk mer for pengene i juni.

Pruting ftw.

6623862[/snapback]

Hmm, var relativt bedugget. Syns jeg husker noe om 100 leva, kan det stemme?

6623874[/snapback]

For den prisen far man 50 pannekaker, to Lacoste-skjorter eller leie en scooter i 5 timer. Skandale.

Lenke til kommentar
For den prisen far man 50 pannekaker, to Lacoste-skjorter eller leie en scooter i 5 timer. Skandale.

6623913[/snapback]

Hva for slags halv-fake er det du kjøper? 20 leva er da makspris for skjorter. ^_^

Men disse horene dine, er de noe å se på? Støtte bare på tannløse vrak selv. Jaja, sikkert ekstra gode til å spille fløyte da.

Lenke til kommentar
Øyh!? Hvorfor har ikke du besøkt meg? Hvis du hadde funnet teltet med discokuler og mye lyd hadde du funnet meg.

6622274[/snapback]

Jeg og pappa kjørte forbi der dere hadde campet. Fy f*en sier jeg bare, hvordan fant dere fram til deres eget telt? Ganska vakkert tough.

6623890[/snapback]

Det var bare å ikke forlate leirplassen uten guide.

Røros var et kjipt sted. Sorry. Tror du må flytte inn med meg.

Lenke til kommentar

6623913[/snapback]

Hva for slags halv-fake er det du kjøper? 20 leva er da makspris for skjorter. ^_^

Men disse horene dine, er de noe å se på? Støtte bare på tannløse vrak selv. Jaja, sikkert ekstra gode til å spille fløyte da.

6623929[/snapback]

Det var en som var fin, resten var rimelig ekle. De ser ut som siste tredjedel av Requiem for a Dream, hele gjengen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...