Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

@jarmo: Stilen på det som er skrevet i signaturen min nå tilsier at det er deg som har redigert. Vel og bra det, for nå er jo signaturen min enda bedre. Eneste jeg har å klage på er mangel på linking, så det gjorde jeg selv ;)

6622265[/snapback]

 

 

Nei, har nok ingenting med den saken der så det så.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@jarmo: Stilen på det som er skrevet i signaturen min nå tilsier at det er deg som har redigert. Vel og bra det, for nå er jo signaturen min enda bedre. Eneste jeg har å klage på er mangel på linking, så det gjorde jeg selv ;)

6622265[/snapback]

 

 

Nei, har nok ingenting med den saken der så det så.... :)

6622278[/snapback]

 

Jaja, hvis du møter den snille moden får du hilse fra meg og si takk! :D

Lenke til kommentar
Er egentlig linking nødvendig? Du er en dårlig forumbruker hvis du ikke vet hvor rettningslinjene er, rett og slett.

6622268[/snapback]

 

Klikk der hvor det står "retningslinjer", så får du se hvilke retningslinjer jeg snakker om ;)

6622271[/snapback]

Aha. Da var det bare enda mer tragisk.

6622283[/snapback]

 

Pøh, ethvert forum bør ha sine retningslinjer/forumregler. Nå er det ihvertfall laget av en bruker!

Lenke til kommentar
Er egentlig linking nødvendig? Du er en dårlig forumbruker hvis du ikke vet hvor rettningslinjene er, rett og slett.

6622268[/snapback]

 

Klikk der hvor det står "retningslinjer", så får du se hvilke retningslinjer jeg snakker om ;)

6622271[/snapback]

Aha. Da var det bare enda mer tragisk.

6622283[/snapback]

 

Pøh, ethvert forum bør ha sine retningslinjer/forumregler. Nå er det ihvertfall laget av en bruker!

6622295[/snapback]

Nettopp det at det er laget av en bruker som er kjent som toppen av useriøshet gjør det hele så tragisk.

Lenke til kommentar

Folk må jo klare å skille mellom tant og fjas. Gjør man ikke det er det alltid en snill mod som gir brukeren ferie. OT-delen handler jo stort sett om tull og tøys, frekke kommentarer også videre. Bloggen heter jo faktisk også "hvordan bli en forumtøs"... :roll:

Lenke til kommentar
Folk må jo klare å skille mellom tant og fjas. Gjør man ikke det er det alltid en snill mod som gir brukeren ferie. OT-delen handler jo stort sett om tull og tøys, frekke kommentarer også videre. Bloggen heter jo faktisk også "hvordan bli en forumtøs"...  :roll:

6622312[/snapback]

Ja, og jeg mener at forumtøser som trenger opplæring ikke er ekte forumtøser, bare tragiske etterdiltere.

Lenke til kommentar

Baconpoteter

 

Slik gjør du:

 

1. Skrell potetene og forkok dem i ca. 15 minutter. Del i terninger.

 

2. Skjær bacon i terninger og sprøstek det. Legg over på kjøkkenpapir. Ta vare på baconfett dersom du ønsker å bruke det i stedet for smør.

 

3. Del løk og paprika i små terninger og fres lett i baconfettet. Tilsett potetene og krydderet. La det surre til potetene er møre, ca. 10-15 minutter. :dribble:

Lenke til kommentar
Baconpoteter

 

Slik gjør du:

 

1. Skrell potetene og forkok dem i ca. 15 minutter. Del i terninger.

 

2. Skjær bacon i terninger og sprøstek det. Legg over på kjøkkenpapir. Ta vare på baconfett dersom du ønsker å bruke det i stedet for smør.

 

3. Del løk og paprika i små terninger og fres lett i baconfettet. Tilsett potetene og krydderet. La det surre til potetene er møre, ca. 10-15 minutter. :dribble:

6622353[/snapback]

 

 

Hiv inn her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603915&hl= ;)

Lenke til kommentar
Baconpoteter

 

Slik gjør du:

 

1. Skrell potetene og forkok dem i ca. 15 minutter. Del i terninger.

 

2. Skjær bacon i terninger og sprøstek det. Legg over på kjøkkenpapir. Ta vare på baconfett dersom du ønsker å bruke det i stedet for smør.

 

3. Del løk og paprika i små terninger og fres lett i baconfettet. Tilsett potetene og krydderet. La det surre til potetene er møre, ca. 10-15 minutter. :dribble:

6622353[/snapback]

 

 

Hiv inn her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603915&hl= ;)

6622372[/snapback]

 

Den er grei!

Lenke til kommentar
@jarmo: Stilen på det som er skrevet i signaturen min nå tilsier at det er deg som har redigert. Vel og bra det, for nå er jo signaturen min enda bedre. Eneste jeg har å klage på er mangel på linking, så det gjorde jeg selv ;)

6622265[/snapback]

Hvis signaturen din har blitt endret og du ikke har mottatt en PM så er det bare å beklage for det er ikke slik det skal være. Og nei, jeg har heller ikke redigert signaturen din;)

bare litt sa jeg da :p  :whistle:

6622272[/snapback]

mm...det sier de alle ;)

Hvorfor ikke det? Er jeg -for- nerd?

6622279[/snapback]

Nei, egentlig ikke. Er bare det inntrykket av man har av deg rett og slett :)

Lenke til kommentar

@b-real: Det med pm er ikke så viktig - brudd på reglene, ikke advarsel, så da er det ikke akkurat noe å klage for, fin ble den ;)

 

OnT: Som kanskje noen fikk med seg var jeg i bryllup igår. Det var egentlig bare festen, selve vielsen var rett før påske (av praktiske årsaker). Det morsomme var innledningen til talen til brudens far. Det er altså et lesbisk partnerskap, innledet hos byfogd/tingrett. Faren var forferdelig skuffet over en ting; Å ikke kunne gi bort sin egen datter ved å føre henne opp altergangen. Talen begynte med far og datter komme gående igjennom salen med kirkemusikken rungende over anlegget. Ble en fantastisk latterfyllt affære, men faren fikk gitt bort datteren, dog i litt annen setting enn beregnet.

 

Jeg synes dette var fantastisk :lol:

Lenke til kommentar
@b-real: Det med pm er ikke så viktig - brudd på reglene, ikke advarsel, så da er det ikke akkurat noe å klage for, fin ble den ;)

 

OnT: Som kanskje noen fikk med seg var jeg i bryllup igår. Det var egentlig bare festen, selve vielsen var rett før påske (av praktiske årsaker). Det morsomme var innledningen til talen til brudens far. Det er altså et lesbisk partnerskap, innledet hos byfogd/tingrett. Faren var forferdelig skuffet over en ting; Å ikke kunne gi bort sin egen datter ved å føre henne opp altergangen. Talen begynte med far og datter komme gående igjennom salen med kirkemusikken rungende over anlegget. Ble en fantastisk latterfyllt affære, men faren fikk gitt bort datteren, dog i litt annen setting enn beregnet.

 

Jeg synes dette var fantastisk :lol:

6622430[/snapback]

 

Hehe, det hørtes bra ut! :!:

Lenke til kommentar

Vanligvis er taler i bryllup ganske tåredryppende og/eller kjedelig. Her var det elleve taler, og alle var bra/morsomme. Eneste som var synd var at jeg måtte dra hjem i tretida for å få taxi ...

 

Edit: *Steke en haug med egg* :yes:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...