b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Dere er alle ute etter meg, det har jeg visst siden jeg fikk min første advarsel. 6621797[/snapback] Paranoid? Blah...jeg vil slappe av og røyke...HATER søndagsjobbing Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dere er alle ute etter meg, det har jeg visst siden jeg fikk min første advarsel. 6621797[/snapback] Paranoid? Blah...jeg vil slappe av og røyke...HATER søndagsjobbing 6621860[/snapback] Kanskje jeg skal ringe deg og gi deg noe skikkelig vrient å finne fram til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Kanskje jeg skal ringe deg og gi deg noe skikkelig vrient å finne fram til. 6621882[/snapback] Hehe, try me Ah...snart pause...skal bli så sykt godt med røyk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kanskje jeg skal ringe deg og gi deg noe skikkelig vrient å finne fram til. 6621882[/snapback] Hehe, try me Ah...snart pause...skal bli så sykt godt med røyk 6621891[/snapback] Vær forsiktig nå. Du aner ikke hvor vanskelig jeg kan være til tider. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Bøh! Tror jeg har haltbetennelse Og øyekatarr Endret 6. august 2006 av looOool Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 überGoliath, det er billig solkrem på gardermoen hvertfall. om du skal innom tax-free på turen ut av landet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Huh, så pappa godt beruset i helga. Var artig, vanligvis er det jeg som kommer inn døra og ikke kan gå ordentlig ^^ Første gang jeg har sett han beruset. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Vær forsiktig nå. Du aner ikke hvor vanskelig jeg kan være til tider. 6621896[/snapback] Jeg tror jeg vet hvordan man takle vanskelige kunder. Bøh! Tror jeg har haltbetennelse Og øyekatarr 6621897[/snapback] Kipt da. Skulle ikke du slutte å poste i OT? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor har det seg slik at Live Messenger, og de andre versjonene for øvrig (uten Plus!) bare kan holde seg til 16 farger, når det gjelder skriftfargen? Når man kan velge all verdens andre farger, på nesten alt annet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dere er alle ute etter meg, det har jeg visst siden jeg fikk min første advarsel. 6621797[/snapback] Most wanted http://www.miniclip.com/games/most-wanted/en/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor har det seg slik at Live Messenger, og de andre versjonene for øvrig (uten Plus!) bare kan holde seg til 16 farger, når det gjelder skriftfargen? Når man kan velge all verdens andre farger, på nesten alt annet? 6621942[/snapback] Farget skrift er stygt. Bruk svart. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor har det seg slik at Live Messenger, og de andre versjonene for øvrig (uten Plus!) bare kan holde seg til 16 farger, når det gjelder skriftfargen? Når man kan velge all verdens andre farger, på nesten alt annet? 6621942[/snapback] Farget skrift er stygt. Bruk svart. 6621948[/snapback] Eg bruker svart. Men det er uansett merkelig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvorfor har det seg slik at Live Messenger, og de andre versjonene for øvrig (uten Plus!) bare kan holde seg til 16 farger, når det gjelder skriftfargen? Når man kan velge all verdens andre farger, på nesten alt annet? 6621942[/snapback] Farget skrift er stygt. Bruk svart. 6621948[/snapback] Eg bruker svart. Men det er uansett merkelig. 6621953[/snapback] The MS way. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dere er alle ute etter meg, det har jeg visst siden jeg fikk min første advarsel. 6621797[/snapback] Most wanted http://www.miniclip.com/games/most-wanted/en/ 6621943[/snapback] Har allerede runnet Queens of the stone age - Songs for the Deaf er genialt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Faen ta ofotens bilruter! Flybussen korresponderer med SAS Braathens, men ikke faen om de gidder å korrespondere med wideroe. Siden jeg tar første fly den dagen, går det _ingen_ busser tidlig nok. Ser ut til at jeg må overnatte på flyplassen. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Faen ta ofotens bilruter! Flybussen korresponderer med SAS Braathens, men ikke faen om de gidder å korrespondere med wideroe. Siden jeg tar første fly den dagen, går det _ingen_ busser tidlig nok. Ser ut til at jeg må overnatte på flyplassen. =/6621994[/snapback] Det er nordnorge i et nøtteskall. Busser går det 1-2 ganger daglig og tog det skal vi ikke ha for det er unødvendig her oppe i nord. Fans politikere. Mere nedprioritert landsdel skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er nordnorge i et nøtteskall. Busser går det 1-2 ganger daglig og tog det skal vi ikke ha for det er unødvendig her oppe i nord. Fans politikere. Mere nedprioritert landsdel skal du lete lenge etter. 6622004[/snapback] Modernisering er usolidarisk nå til dags. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Faen ta ofotens bilruter! Flybussen korresponderer med SAS Braathens, men ikke faen om de gidder å korrespondere med wideroe. Siden jeg tar første fly den dagen, går det _ingen_ busser tidlig nok. Ser ut til at jeg må overnatte på flyplassen. =/6621994[/snapback] Det er nordnorge i et nøtteskall. Busser går det 1-2 ganger daglig og tog det skal vi ikke ha for det er unødvendig her oppe i nord. Fans politikere. Mere nedprioritert landsdel skal du lete lenge etter. 6622004[/snapback] Er jo så lite folk her oppe at det gjør jo ikke noe om alle mann bruker bil, blir jo ikke så mye forurensning uansett Men seriøst, kollektivtransport oppi nord er en vits. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Faen ta ofotens bilruter! Flybussen korresponderer med SAS Braathens, men ikke faen om de gidder å korrespondere med wideroe. Siden jeg tar første fly den dagen, går det _ingen_ busser tidlig nok. Ser ut til at jeg må overnatte på flyplassen. =/6621994[/snapback] Det er nordnorge i et nøtteskall. Busser går det 1-2 ganger daglig og tog det skal vi ikke ha for det er unødvendig her oppe i nord. Fans politikere. Mere nedprioritert landsdel skal du lete lenge etter. 6622004[/snapback] Er jo så lite folk her oppe at det gjør jo ikke noe om alle mann bruker bil, blir jo ikke så mye forurensning uansett Men seriøst, kollektivtransport oppi nord er en vits. 6622007[/snapback] kollektivtransport her nede i vest er også ein vits vanlege dagar så går bussen 06.30, 07.00 og 08.00, hvor 2 av dei er Skole-busser... på ettermiddagen så går bussen kl. 14.00, det er den eg kommer heim med + kl. 16.00 som tar folk som har vore på arbeid heim... Skal tru det er irriterandes når eg skal ut, og det ikkje går buss om kvelden >.< edit: kan nevne at eg er blitt ein ganske god haiker, da det er 1 mil fra "Civilisasionen" og heim Endret 6. august 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er nordnorge i et nøtteskall. Busser går det 1-2 ganger daglig og tog det skal vi ikke ha for det er unødvendig her oppe i nord. Fans politikere. Mere nedprioritert landsdel skal du lete lenge etter. 6622004[/snapback] Blir så jævlig irritert når jeg er i Stavanger og ser hvor godt byen er organisert i forhold til Tromsø. Joda, det bor mye fler i Stavanger, men den byen er så velorganisert at det nesten er skummelt. Jeg blir også irritert på Staten, de vil ha flere folk til bygde-norge men ikke faen om de gidder å legge til rette for det. Bredbånd finnes knapt, veistandarden suger, lite/ingen støtte til ungdomsforeninger/bygdelag, billigere bensin i distriktene (siden vi må bruke bil mye mer)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg