Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gratulerer.

var det en så dårlig ferie?

hørtes litt sånn ut. siden du var så sinsykt happy for det :p

6065659[/snapback]

Jeg tror han mener blokkering fra forumet :p

6065677[/snapback]

Jeg skal aldri mer spamme.

6065730[/snapback]

Faen, jeg som haapa paa permban.

 

Bundy har enda ikke postet i SO5. I morgen skylder jeg ham en blowjob. :(

6065747[/snapback]

 

Å? Veddemål eller?

:fun:

Lenke til kommentar
hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt*

6065746[/snapback]

Hvem er du? Du faar permban, snart.

6065769[/snapback]

Herr Brun. Forumets egen spåmann.

Lenke til kommentar
Bundy har enda ikke postet i SO5. I morgen skylder jeg ham en blowjob. :(

6065747[/snapback]

Du laster opp filmen, ja?

6065774[/snapback]

Det faar Bundy gjoere.

 

Her ecstasy- means so much to me

Even decieving my own blood

Victoria watches and thoughtfully smiles

She’s taking me to my home

 

Help- he’s my brother, but I love her

I can’t keep away from her touch

Deception, dishonor

It’s calling me back to my home

:love: :love: :love:

Lenke til kommentar
hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt*

6065746[/snapback]

Hvem er du? Du faar permban, snart.

6065769[/snapback]

Herr Brun. Forumets egen spåmann.

6065780[/snapback]

That would be me, I think.

Lenke til kommentar
hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt*

6065746[/snapback]

Hvem er du? Du faar permban, snart.

6065769[/snapback]

Herr Brun. Forumets egen spåmann.

6065780[/snapback]

That would be me, I think.

6065789[/snapback]

I'm so confused :ohmy:

Lenke til kommentar
Ahh. Slike opplegg er tragiske. Du laerer ingenting paa en uke. Du laerer bittelitt paa en maaned hvis du proever. Jeg laerte svaert fort (i forhold til de andre, og i foelge vertsfamilien som har hatt 4 andre elever foer), og jeg foelte ikke at jeg behersket det foer etter 3 maaneder. Naa vil jeg si jeg snakker flytende, og har vel gjort det siden slutten av februar. Laerer noe mer hele tiden, for all del, men det er faa ting jeg ikke kan si, som jeg har bruk for i hverdagen.

6065608[/snapback]

Sikkert riktig, det. Men jeg har jo tross alt hatt tysk i noen år på skolen, så jeg starter ikke fra bunnen av. Og hvis det hadde vært mye lenger enn en uke, hadde jeg ikke gjort det.

 

Vi har også et alternativ om å være der i ca. et halvt år, men jeg foretrakk light-versjonen...

Lenke til kommentar

ang permban. går det direkte på påloggings ip en eller på registreringsip en. en konto fikk permban etter at en annen person prøvde å lage seg en konto på samme ip. slik at en ny konto måtte oprettes ved hjelp av opera mini på mobilen. (hvilke ip er et veldig godt spørsmål)

 

jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre :p

Lenke til kommentar
Ahh. Slike opplegg er tragiske. Du laerer ingenting paa en uke. Du laerer bittelitt paa en maaned hvis du proever. Jeg laerte svaert fort (i forhold til de andre, og i foelge vertsfamilien som har hatt 4 andre elever foer), og jeg foelte ikke at jeg behersket det foer etter 3 maaneder. Naa vil jeg si jeg snakker flytende, og har vel gjort det siden slutten av februar. Laerer noe mer hele tiden, for all del, men det er faa ting jeg ikke kan si, som jeg har bruk for i hverdagen.

6065608[/snapback]

Sikkert riktig, det. Men jeg har jo tross alt hatt tysk i noen år på skolen, så jeg starter ikke fra bunnen av. Og hvis det hadde vært mye lenger enn en uke, hadde jeg ikke gjort det.

 

Vi har også et alternativ om å være der i ca. et halvt år, men jeg foretrakk light-versjonen...

6065818[/snapback]

Jeg hadde ogsaa hatt fransk i 3 aar. Du kan mye mindre enn du tror :)

Lenke til kommentar
ang permban. går det direkte på påloggings ip en eller på registreringsip en. en konto fikk permban etter at en annen person prøvde å lage seg en konto på samme ip. slik at en ny konto måtte oprettes ved hjelp av opera mini på mobilen. (hvilke ip er et veldig godt spørsmål)

 

jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre :p

6065826[/snapback]

 

Tetra er vel stjernen i EON, artig serie det :wee:

Lenke til kommentar
hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt*

6065746[/snapback]

Hvem er du? Du faar permban, snart.

6065769[/snapback]

I love you so much, Brun. You're the forum's little bastard. That's exactly what you are.

 

I would say you should not visualize something. Unless it's yourself.

 

I would kick your ass if you were here.

 

Tihi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...