Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt* 6065746[/snapback] Hvem er du? Du faar permban, snart. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 gratulerer.var det en så dårlig ferie? hørtes litt sånn ut. siden du var så sinsykt happy for det 6065659[/snapback] Jeg tror han mener blokkering fra forumet 6065677[/snapback] Jeg skal aldri mer spamme. 6065730[/snapback] Faen, jeg som haapa paa permban. Bundy har enda ikke postet i SO5. I morgen skylder jeg ham en blowjob. 6065747[/snapback] Å? Veddemål eller? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 100 hva?. wehaa, første post i siste ordet... men seriøst, 100 hva? 6065618[/snapback] Innlegg i tråden Liker nicket ditt foresten. Det minner meg om den tiden da tetris var superspennende Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Bundy har enda ikke postet i SO5. I morgen skylder jeg ham en blowjob. 6065747[/snapback] Du laster opp filmen, ja? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt* 6065746[/snapback] Hvem er du? Du faar permban, snart. 6065769[/snapback] Herr Brun. Forumets egen spåmann. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Bundy har enda ikke postet i SO5. I morgen skylder jeg ham en blowjob. 6065747[/snapback] Du laster opp filmen, ja? 6065774[/snapback] Det faar Bundy gjoere. Her ecstasy- means so much to meEven decieving my own blood Victoria watches and thoughtfully smiles She’s taking me to my home Help- he’s my brother, but I love her I can’t keep away from her touch Deception, dishonor It’s calling me back to my home :love: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt* 6065746[/snapback] Hvem er du? Du faar permban, snart. 6065769[/snapback] Herr Brun. Forumets egen spåmann. 6065780[/snapback] That would be me, I think. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt* 6065746[/snapback] Hvem er du? Du faar permban, snart. 6065769[/snapback] Herr Brun. Forumets egen spåmann. 6065780[/snapback] That would be me, I think. 6065789[/snapback] I'm so confused Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Ahh. Slike opplegg er tragiske. Du laerer ingenting paa en uke. Du laerer bittelitt paa en maaned hvis du proever. Jeg laerte svaert fort (i forhold til de andre, og i foelge vertsfamilien som har hatt 4 andre elever foer), og jeg foelte ikke at jeg behersket det foer etter 3 maaneder. Naa vil jeg si jeg snakker flytende, og har vel gjort det siden slutten av februar. Laerer noe mer hele tiden, for all del, men det er faa ting jeg ikke kan si, som jeg har bruk for i hverdagen. 6065608[/snapback] Sikkert riktig, det. Men jeg har jo tross alt hatt tysk i noen år på skolen, så jeg starter ikke fra bunnen av. Og hvis det hadde vært mye lenger enn en uke, hadde jeg ikke gjort det. Vi har også et alternativ om å være der i ca. et halvt år, men jeg foretrakk light-versjonen... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Noen her som har spilt Praetorians? Faen da Endret 8. mai 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Nei.. Lurer på om jeg får sove nå, etter at jeg sov fra 1800 til 2030... =/ Lenke til kommentar
_Tetra_ Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 ang permban. går det direkte på påloggings ip en eller på registreringsip en. en konto fikk permban etter at en annen person prøvde å lage seg en konto på samme ip. slik at en ny konto måtte oprettes ved hjelp av opera mini på mobilen. (hvilke ip er et veldig godt spørsmål) jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Ahh. Slike opplegg er tragiske. Du laerer ingenting paa en uke. Du laerer bittelitt paa en maaned hvis du proever. Jeg laerte svaert fort (i forhold til de andre, og i foelge vertsfamilien som har hatt 4 andre elever foer), og jeg foelte ikke at jeg behersket det foer etter 3 maaneder. Naa vil jeg si jeg snakker flytende, og har vel gjort det siden slutten av februar. Laerer noe mer hele tiden, for all del, men det er faa ting jeg ikke kan si, som jeg har bruk for i hverdagen. 6065608[/snapback] Sikkert riktig, det. Men jeg har jo tross alt hatt tysk i noen år på skolen, så jeg starter ikke fra bunnen av. Og hvis det hadde vært mye lenger enn en uke, hadde jeg ikke gjort det. Vi har også et alternativ om å være der i ca. et halvt år, men jeg foretrakk light-versjonen... 6065818[/snapback] Jeg hadde ogsaa hatt fransk i 3 aar. Du kan mye mindre enn du tror Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 ang permban. går det direkte på påloggings ip en eller på registreringsip en. en konto fikk permban etter at en annen person prøvde å lage seg en konto på samme ip. slik at en ny konto måtte oprettes ved hjelp av opera mini på mobilen. (hvilke ip er et veldig godt spørsmål) jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre 6065826[/snapback] Tetra er vel stjernen i EON, artig serie det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre 6065826[/snapback] Eon er jo liek genialt lol! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 jepp jeg liker niscket midt også, men det har ingenting med tetris å gjøre 6065826[/snapback] Vet. Det er hentet fra den fantastiske tegneserien Eon right? Lenke til kommentar
_Tetra_ Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 stemmer. tetra er fra eon. tetra er en maursluker som har relativt store problemer med seg selv og verden. veldig likt meg. mine geniale ideer passer desverre ikke så godt inn. og alle ler av meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 hehe. er vel ikke helt godt modtatt i denne tråden det. nå har det seg sånn at det er farlig enkelt å lage seg en ny konto på under 5 min og fortsette å jatte inne på forumet her da. *kremt* 6065746[/snapback] Hvem er du? Du faar permban, snart. 6065769[/snapback] I love you so much, Brun. You're the forum's little bastard. That's exactly what you are. I would say you should not visualize something. Unless it's yourself. I would kick your ass if you were here. Tihi. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg hadde ogsaa hatt fransk i 3 aar. Du kan mye mindre enn du tror 6065832[/snapback] Etter min mening, så kan jeg nesten ingenting, men tysklæreren sier det er bare tull... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg