Tuttebobo Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 trallalla.... kjedelig ass... tror jeg køyer snart.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 *Spise is* Fy, er så VARMT her oppe alså Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 *gjesp* akkurat vært ute og henta min bror som har tatt seg en øl og to på by'n. Hendte noe morsomt på vei ut: Jeg hiver meg i bilen og setter på all varme jeg kan finne, skrur på vindusviskeren som får vekk det meste av duggen, og prøver å navigere meg gjennom gaten som er fulle av biler som burde blitt parkert en annen plass. Jeg kommer meg endelig ut på hovedveien og varmen begynner som smått å komme. Idet jeg får opp farten og ligger sånn ca i 80, legger jeg merke til et par lys langt der bak. Fjernlysene på bilen bak lyser opp speilet mitt godt. Et hundre meter etter , er fjernlysene fortsatt på bak der, og jeg blir litt småirritert, så jeg vipper speilet slik at det ikke blender meg helt. Så skjer det: Fyren bak legger seg i motsatt felt(fortsatt med fjernlys på) og jeg ser panseret på en opel lure seg forbi på min venstre side. Det er nå vi er komt til forbikjøringsfelt hvor jeg normalt er på venstre og passerer biler, og ikke motsatt, slik det er nå. Jeg tar grep om girstanga, og trykket clutchen inn. Et lite byks skjer da jeg presser gassen i bånn med motoren hvinende og turboen piper som den aldri har gjort før. Jeg kjenner pulsen stige idet panseret til opelen nok en gang passerer meg, men denne gang i motsatt retning. Vi er komt halveis av forbikjøringsfeltet, og jeg begynner å skimte lys baki der, lys som nå er blitt nærlys ifølge mine speil. For en herlig følelse! Etter dette, så jeg ikke flere lys i speilet på veien ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hmm, noen sletta posten min hvor jeg la med ett bilde med kokain Anyway, kanskje på tide å rydde PM's, har 327 PMs i innboksen(sletta i sendte så jeg ikke måtte slette i innboks) Har 76 i sendt da- EDIT: LOL, morsomt å lese meldinger fra moderatorer og admins "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" "Advarsel utdelt" Noe lignende Endret 6. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) God morgen. Jeg er første som poster på 3 timer. Tihi Maria kommer forhåpentligvis i dag. Problemet er at bussene går så jæævlig sjelden på søndager, så det kan ta et par timer. Endret 6. august 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Ja her var det jammen gang.. Morsom tråd dette her =P nå er klokka snart halv ti og jeg kan enda ikke forstå at jeg har greid å stå opp! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har også greid å stå opp i dag, nå er jeg stolt. Jeg ser at Dotten har stengt "hånkle med piss" tråden, filler og Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Morgen alle sammen. Fint vær i dag også..... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Møkkavær deluxe her. Tihi. Alene sammen med Ueland Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er på jobb og jeg tror forsatt jeg har promille Makan til artig kveld ute har jeg skjelden hatt faktisk. Må noteres som en av de bedre fyllene, sett bortifra at jeg sitter her på jobb nå da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Bah. Første buss går om fire timer. Håper moren kan kjøre henne. Glad jeg har forum, mIRC, TMV og tekken 3. Hvis ikke hadde jeg dødd av kjedsomhet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 b-real: Er været like kjipt på sortland som her i Narvik? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Vel, det regner og er vind og greier så det er vel kipt vær her jau. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Her i Oslo er det sydenvær..skyfri himmel og det er meldt 26-29c idag! Pakker kofferten nå! Me skal til syden Checkliste: CD-spiller Høytalere Batteri CDer Tannbørstesett Fahrenheit Solbriller (i garasjen også) Penger Pass Boxere Sokker Sko (DC, Adidas, flippers) Olabukse (nede) Shortser Mobil (med lader) Kamera (med lader) Bagg eller trillekoffert som håndbagasje Skrive ut reisebilletter Ta med dama =) Skrive bortemeldning på MSN/HW T-skjorter (Quick, RIP +) Pique-skjorte Penskjorte Halo bøker (1&2) Noe jeg har glemt her? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Solkrem må vel være det eneste jeg ser mangler. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Pøh! Solkrem du liksom! Nei, tenkte å kjøpe det der nede. Har 1200 euro, det bør holde vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Hehe, ok vel da ser det vel greit ut. Jeg har oooordentlig dagen derpå..hodet sprenger...og jeg tror jeg har fått en allergisk reaksjon også her...nasen renner konstant. Blah.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Oi. Meg, jarmo og Dotten her inne. Mangler bare ueland og b-real, så snakker vi konspirasjonsteori Jeg drar til Oslo i morgen. Det blir gøy. Skal møte Seether og greier Mon tro om Bundy er hjemme neste uke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Oi. Meg, jarmo og Dotten her inne. Mangler bare ueland og b-real, så snakker vi konspirasjonsteori Jeg drar til Oslo i morgen. Det blir gøy. Skal møte Seether og greier Mon tro om Bundy er hjemme neste uke 6621769[/snapback] Å..bare pass deg, du vet aldri hva man pønsker på Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Dere er alle ute etter meg, det har jeg visst siden jeg fikk min første advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg