Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG. Var på besøk hos en kompis nettopp, sammen med 2 veninner og en kompis. Endte opp med at vi satt oss i grillhytta og drakk og pratet sammen med 2 hollendere, mora og faren til kompisen min, og tanta hans. Faen hvor artig det var :green: helt til mamma kom å hentet meg :(

edit: Faen hvor gal jeg er etter jenter for tiden, blir nesten skremt :dontgetit:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Som wannabe moderator prøvde jeg å linke til retningslinjene i signaturen min, men det viste seg at jeg hadde brukt for stor skrift... (Eller noe sånt?) Så nå er signaturen min endelig blitt bra, sikkert takket være han doplangeren! :huh:

Uansett, nå er ihvertfall signaturen min blitt skikkelig bra :)

Lenke til kommentar
Fylleposting er tull. Folk som skriver uforståelig i fylla gjør det som regel med vilje, f.eks her på forumet.

6621442[/snapback]

Men du skjønner vel hva jeg skriver eller? Det vil si, du skjønner hva ordene betyr? (Meningen bak er det vel sjelden noen skjønner uansett)

Lenke til kommentar
Men du skjønner vel hva jeg skriver eller? Det vil si, du skjønner hva ordene betyr? (Meningen bak er det vel sjelden noen skjønner uansett)

6621451[/snapback]

Joda, så klart. Prater om sånne idioter som skriver med Caps Lock og skriver så godt som uleselig, og absolutt uten mening. Fjortissposting x100

Forresten, V for Vendetta eller Münich?

Lenke til kommentar

Foreldrene mine kom akuratt hjem fra en to ukers ferie. Huset så såklart temmelig bombet ut etter 2 uker fyll og fanteri hjemme hos meg, så jeg satt i gang med en storrengjøring for 2 dager siden. Har omtrent ikke gjort noe annet enn å vaske.

Huset er helt shinet, alt er vasket. Jeg har ligget på alle fire i flere timer og skrubbet vekk ølsøl og det som verre er. Et par timer før folka kommer hjem anser jeg meg som ferdig og setter meg forran TVen. Nå er huster perfekt tenkte jeg.

Men nei da. Mor finner møkk og rot uansett hvor godt jeg vasker. Enten er morra mi clean freak, eller så er jeg bare dårlig til å vaske. Jeg gikk faktisk rundt en hel time i huset og leitet etter ting som burde vaskes, men fant ingen. Etter kun å ha vært hjemme i 10 minnuter kommer morra mi opp på rommet mitt og har en hel masse klager på hvor møkkete huset er.

Jeg trur mødre er "møkk-hypokondere". Min mor ser i hvert fall phantom-rot overalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjenner meg igjen Skurupu. Jeg shinet hele huset og mamma kom bannende ned på rommet mitt og lurte på om jeg hadde hatt fest, noe som jeg ikke hadde hatt - ikke et usselt vors engang. Så måtte jeg selvsagt rydde og vaske om igjen, selv om alt var rent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...