Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er alene i SO5!

*danse naken* (PS: Noen som husker når jeg var alene i SO4, så var det ikke SO4, men snustråden? :wee:)

Maria har aldri besvimt før. Og penisen hadde hun sett en del fra før av, dette var ganske mange timer etter at hun så den for første gang.

6619952[/snapback]

Jeg husker det. Good times.. Good times...

Din blotter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maria har aldri besvimt før. Og penisen hadde hun sett en del fra før av, dette var ganske mange timer etter at hun så den for første gang.

6619952[/snapback]

Kan jo hende hun ble litt overrasket. Når hun så den i skikkelig lys, og så hvor liten den egentlig var..

6619960[/snapback]

Vi er i Nord-Norge, det er lyst som dagen på rommet mitt hele døgnet rundt =) Og for varmt til å ha på teppe. Dessuten hadde hun hatt den i munnen, så da burde hun vel ha visst sånn ca. hvor stor den var.

Lenke til kommentar
Jeg er alene i SO5!

*danse naken* (PS: Noen som husker når jeg var alene i SO4, så var det ikke SO4, men snustråden? :wee:)

6619952[/snapback]

Din blotter.

6619968[/snapback]

Som om du aldri har danset naken i en tråd før? Pøh

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hva jeg bør ta med meg når jeg skal på hytta til en kompis i 5 dager? hytta er ved havet, Engelsviken heter det der.

Han har båt med ring og sånn shait.

Hittil har jeg pakket med meg, sprit og pils. Men jeg trenger vel noe mer antar jeg.

Lenke til kommentar
Jeg er alene i SO5!

6619952[/snapback]

Din blotter.

6619968[/snapback]

Som om du aldri har danset naken i en tråd før? Pøh

6619995[/snapback]

Nja, bare noen-og-20 ganger. Det var i SO da, jeg er jo så lekker at jeg må vise meg frem. Og jeg har en psykisk lidelse :(

edit: film! Kommer tilbake senere.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Da var enda en dag unnagjort.

Startet dagen ved 10-tiden, med litt arbeid. Isolert gulv.

Senere, etter arbeidet dro jeg og noen familiefolk på gocart, som var usedvanlig rått. Dritfett!

Nå, utover kvelden, har vi badet i bassenget, spilt fotball og spist forteffelig mat.

Herlig! :fun:

Lenke til kommentar

Tja. Faren min har bursdag i morgen, og i den anledning skulle vi gå ut å spise. Han klarte å bli stukket av en veps på tunga, noe som resulterte i behandling med is. Min middag bestod av tre skiver brød med tunfisksalat, samt Minestronesuppe (aner ikke hvordan det staves, Rett I Koppen-sak).

Som han sa selv, han hadde ikke blitt stukket av en veps/bie på mange år, og nå har han fått tre stikk på en uke. Den som stakk han nå sist, satt nede i glasset hans.

Oppfordrer dere til å passe på, hadde den vepsen stukket lengre inni munnen, hadde det vært ganske så farlig.

...

Gocart høres forresten morsomt ut. :)

Lenke til kommentar
Gocart er fett men litt farlig også. Holde på å velte i en sving forrige gang :( Brå sving, vekt på feil side og vips! To hjul rundt svingen..

6620397[/snapback]

Det er veldig fristende å lene seg innover i svingen, men du skal faktisk lene deg utover i svingen, for at du ikke skal miste taket.

Og kjører du med riktig dekk skal de sitte nokså godt.

Tror det skal litt til for å velte med en cart

6620407[/snapback]

Det skal faktisk en del til for å velte ja, siden tyngdepunktet er så lavt.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort klart sammendraget av The never ending story.

Det er ikke renskrevet enda, og ønsker hjelp til det :p

The Neverending Story tråden! - Sammendrag

Det var en gang snille mods. Som var veldig greie.

Helt til Hylo kom, og bakte snus utenfor gamlehjemmet

Det likte ikke mod'sa, så kom TWFA inn i denne tråden å tenkte; Hva er dette for noe upolitisk dritt. Men Hylo roundhouse kicka TWFA, og sa "Feel the power of mah burning fist, BIAATCH" TWFA løp og hentet Alle platene til Hylol, og kasta dem i elva. Hylo var enig med jarmo at nå skal vi lage en kvalitetsstory.

Men Jarmo har blitt den ubernazi-modden.. Så Jarmo hentet Lugeren, og siktet på JoachimR, som kom stormende inn.

Jarmo la an og skjøt, men bommet og traff bøssebæreren som kom bak JoachimR

Da begynte fredrikrb å gråte!

Men heldigvis kom Bundy for å trøste, men allikevel forble pølsa like lang, det var alt for små lomper til å dekke den store pølsa. Derfor måtte noen ut å kjøpe svære pølsebrød, men bare de som meldte seg Fikk smake på pølsa.

Derfor hoppet alle som ikke ville melde seg utfor et Biltak. Så kom politiet og fiska frem et bilde av kongefamilen, hvorpå de tok beina fatt og bura inne monarken istedet for biltakhopperne, men da blei Ari trist som faen og søkte eksil hos munkene i Tibet. Norge som spiste gulost, og masse geitost også, blei sendt til et passende sted rett utenfor stockholm, og fikk stappa en falukorv inn i en fjord. Etterpå flyttet norge igjen tilbake til Norge..

Erna solberg derimot, hun likte virkelig ikke at prisen på cornflakes var blitt så høy og kontaktet forsvarsministeren for å ikke høre om han var enig, desverre var forsvarsministeren på fylla og kunne ikke Snakke skikkelig, så Erna ringte til Kellogg's for å få snakkes med direktøren.. hun krevde å få 1 tonn med corn flakes til Å spise som søndagsfrokost, direktøren likte det han hørte og begynte å lage en stor pakke som rommet 1 tonn til Jern-Erna. Erna hadde begynt få abstinenser på grunn av hennes mangel på mat. Hun kjøpte en burger og ble Utrolig mett..

Men hun kjøpte fler.. Hun tengte nemmelig ikke på at...

Alle kjenner en som kjenner en...

Derfor gikk hun til sin gynekolog der hun ble fortalt den skrekkelige nyheten om at Mr. Hankey hadde gjemt seg i feil hulrom. Erna presset alt hun kunne. Men bacon-burgerene ville ikke gi slipp så lett, og legene måtte gi opp, Mr Hankey døde... På den gode siden var ikke Erna så glad i Mr. Hankey, så det var ikke så farlig. Derimot, ble Erna veldig glad i doktorene som inspiserte hennes dype hulrom. Som var så skrekkelig at legene besvimte, og våknet ikke opp før tråden ble stengt. Men da de våknet var tråden fortsatt åpen. Jarmo hadde vært vitne til dette, og p.g.a. belastningen som moderator, var han uten bevisthet i en time lengre enn de andre. Dette førte til at han kom unødvendig nærme Erna Erna smilte og var kåt i blikket, og Jarmo klarte først etter en lengre samtale å komme seg vekk. Denne tabben som nylig ansatt moderator gjorde at Jarmo fikk sparken, til tross for at jeg er noen minutter for sen, tråden stenges og takk for laget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...