Sidious Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Takk Herr Brun, min barmhjertige samaritan. Har ikke noe godteri, ei heller potetgull. Har stort sett sittet foran pcen hele dagen...eneste jeg har er saft. *misunnelig* Lenke til kommentar
Flaaten_ Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Takk Herr Brun, min barmhjertige samaritan. Har ikke noe godteri, ei heller potetgull. Har stort sett sittet foran pcen hele dagen...eneste jeg har er saft. *misunnelig* 6619620[/snapback] Du er heldigere enn meg! Jeg har ikke saft engang Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Åh, ja. Beklager, jeg måtte dra rett etter at jeg skrev det. Vi regner med at hun besvimte fordi hun ikke hadde drukket noe som helst på et døgn. Hun har ikke opplevd noe lignende før, så det er den eneste logiske grunnen jeg kan komme på. Litt paradoksalt at det skjedde i dusjen, men hun drakk jo ikke, bare dusjet. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Åh, ja. Beklager, jeg måtte dra rett etter at jeg skrev det. Vi regner med at hun besvimte fordi hun ikke hadde drukket noe som helst på et døgn. Hun har ikke opplevd noe lignende før, så det er den eneste logiske grunnen jeg kan komme på. Litt paradoksalt at det skjedde i dusjen, men hun drakk jo ikke, bare dusjet. 6619666[/snapback] Oi, kom på at jeg ikke har drukket heller idag . Hvor lenge var hun besvimt da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Living with a hernia! Yeeeeeaaaa! I feel bad. Lenke til kommentar
Flaaten_ Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Bundy, lær meg å bli en forumtøs! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Åh, ja. Beklager, jeg måtte dra rett etter at jeg skrev det. Vi regner med at hun besvimte fordi hun ikke hadde drukket noe som helst på et døgn. Hun har ikke opplevd noe lignende før, så det er den eneste logiske grunnen jeg kan komme på. Litt paradoksalt at det skjedde i dusjen, men hun drakk jo ikke, bare dusjet. 6619666[/snapback] Oi, kom på at jeg ikke har drukket heller idag . Hvor lenge var hun besvimt da? 6619671[/snapback] Først ble hun svimmel, lukket igjen øynene og svaiet. Hun reagerte ikke på at jeg ristet i henne, og så bare sank hun sammen. Fikk heldigvis bremset henne litt så hun ikke slo hodet i stenveggen/gulvet. Hun reagerte ikke på navnet sitt, og heller ikke på at jeg igjen ristet i henne. Hun rullet med øynene og virket helt borte, men heldgivis våknet hun til etter en liten stund. Det hele varte vel 15-20 sekunder. Creepy Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Åh, ja. Beklager, jeg måtte dra rett etter at jeg skrev det. Vi regner med at hun besvimte fordi hun ikke hadde drukket noe som helst på et døgn. Hun har ikke opplevd noe lignende før, så det er den eneste logiske grunnen jeg kan komme på. Litt paradoksalt at det skjedde i dusjen, men hun drakk jo ikke, bare dusjet. 6619666[/snapback] Hm.. Har ei venninne som bare besvimer av og til.. Faktisk, ganske ofte. Ganske creepy imo. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hun besvimte vel da hun fikk øyne på penisen din tenker jeg ? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hun besvimte vel da hun fikk øyne på penisen din tenker jeg ? 6619727[/snapback] Haha. Som i positiv eller negativ besviming? :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Mmm, en brus i fryseren, en brus ved siden av meg, godis i skapet, Motorbørsen på hylla. Nerding foran pc`en. Livet er ganske bra, akkurat nå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hun besvimte vel da hun fikk øyne på penisen din tenker jeg ? 6619727[/snapback] Haha. Som i positiv eller negativ besviming? :!: 6619740[/snapback] tja, det er opp til hver og en og forestille seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Bundy, lær meg å bli en forumtøs! 6619717[/snapback] Nei, jeg har ikke sett "7h3 F0rc3" i deg. Endret 5. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Så en Detomaso Pantera på Esso i dag! Bakdekka må jo være dobbelt så store som på en vanlig bil. Endret 5. august 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Mompen: vær litt vennelig mot oss 56kere (meg) I morgen er det til breibånd og uhemmet med dop. Endret 5. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Mompen, så en porsche med 395 dekk på butikken her om dagen ;o Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Så en Detomaso Pantera på Esso i dag! Bakdekka må jo være dobbelt så store som på en vanlig bil. 6619777[/snapback] Den så jeg på parkeringen til dragsterbanen på Gardemoen tidligere idag, digg bil Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg er alene i SO5! *danse naken* (PS: Noen som husker når jeg var alene i SO4, så var det ikke SO4, men snustråden? ) Maria har aldri besvimt før. Og penisen hadde hun sett en del fra før av, dette var ganske mange timer etter at hun så den for første gang. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Maria har aldri besvimt før. Og penisen hadde hun sett en del fra før av, dette var ganske mange timer etter at hun så den for første gang. 6619952[/snapback] Kan jo hende hun ble litt overrasket. Når hun så den i skikkelig lys, og så hvor liten den egentlig var.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Flamewaaaaaaaar! Kanskje? *gløtte ut vinduet* Det regner. Jeg er sulten. *klø seg i navelen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg