Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Håper da det :D

6618151[/snapback]

Bare å venne seg til at noen mods kjefter litt, også må man selvfølgelig holde seg i "Off Topic" delen av diskusjon.no. Og skittpreik er denne tråden perfekt til ;)

6618161[/snapback]

Jaok! Den er grei :p

Hvordan får man spambevis foresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper da det :D

6618151[/snapback]

Bare å venne seg til at noen mods kjefter litt, også må man selvfølgelig holde seg i "Off Topic" delen av diskusjon.no. Og skittpreik er denne tråden perfekt til ;)

6618161[/snapback]

Jaok! Den er grei :p

Hvordan får man spambevis foresten?

6618180[/snapback]

Ta kontakt med Bundy, han er nesten like mye her som meg, så du møter han nok i løpet av kvelden. Du kan forberede deg ved å lese Retningslinjene jeg har linket til i signaturen min. Bundy vil lære deg forumets sjargong, og etter han føler du har grepet på diskusjon.no vil han utstede spambevis. :yes:

Lenke til kommentar
Okay, har allerede lest den :w00t:

6618193[/snapback]

Jeg kaller det "pottetrening". Du begynner med innlegg her mens Bundy er borte. Enkelte vil da gi deg positiv/negativ tilbakemeldinger. Noen brukere har lite å si, annet enn å kommentere innleggene her. It all depends on how strong the force is within! ;)

Lenke til kommentar
Okay, har allerede lest den :w00t:

6618193[/snapback]

Jeg kaller det "pottetrening". Du begynner med innlegg her mens Bundy er borte. Enkelte vil da gi deg positiv/negativ tilbakemeldinger. Noen brukere har lite å si, annet enn å kommentere innleggene her. It all depends on how strong the force is within! ;)

6618204[/snapback]

Ah, da er jeg med! Så Bundy er den store SO kongen? :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...