Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good morning fellow spamwhores!

 

@jarmo: Legger herved inn søknad om en god dose piller. Deltagelse i ett bryllup ikveld krever ett humør som er godt over det normale. Utgangspunktet er dog godt, to av mine beste venninner skal endelig til pers, etter befruktning i Danmark for tre år siden, stasjonsvogn og rekkehus. Grunnlaget for søknad om piller ligger i antall taler i ett bryllup, disse kan fort ta knekken på ethvert godt utgangspunkt.

 

Mvh Pjokk (Nyutdannet tøs, sertifisering kan vedlegges ved behov)

Lenke til kommentar
Good morning fellow spamwhores!

 

@jarmo: Legger herved inn søknad om en god dose piller. Deltagelse i ett bryllup ikveld krever ett humør som er godt over det normale. Utgangspunktet er dog godt, to av mine beste venninner skal endelig til pers, etter befruktning i Danmark for tre år siden, stasjonsvogn og rekkehus. Grunnlaget for søknad om piller ligger i antall taler i ett bryllup, disse kan fort ta knekken på ethvert godt utgangspunkt.

 

Mvh Pjokk (Nyutdannet tøs, sertifisering kan vedlegges ved behov)

6617285[/snapback]

 

Pass deg for overdose, fort det blir latterkramper da... ;)

Lenke til kommentar
Hihi, i går greide jeg å drepe en flue ved å skyte en strikk på den :)

 

Noen ganger har jeg alt for lite å gjøre.

6617475[/snapback]

 

Da er det bare å finne frem spisepinnene hivs stikken blir for lett, da har du noe å gjøre på fremover.

 

jeg lurer på hvor det ble av den tropenatten jeg hørte om på TVen, det vare behagelig kladt her i Bergen i går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...