Forumforumforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva gjør man på kjedelig bror ? RAAAAAAAAAAAAAADMIN! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) woho hihihihhi Minianlegg til å ha på toget og på hotellrommet. Skam høy lyd i de små høytalerne da. Endret 4. august 2006 av chills Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 woho hihihihhi Minianlegg til å ha på toget og på hotellrommet. Skam høy lyd i de små høytalerne da. 6616174[/snapback] Toget? Tror du blir dårlig likt da. Men den så kjekk ut. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Faenskap >.< Flyvende stankelbein i bøtter og spann på soverommet. Da dreit man i å legge seg. Grøss! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da reiser meg og Chills til Oslo om noen timer. Vært sammen i 8 måneder i morgen Livet er endelig herlig 6615925[/snapback] Noen gjør noe feil, det skal ikke bli herlig først etter åtte måneder.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehehe... tidig tolket! Men hun er bare glad hun får litt ferie. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 morsom record =) Bare noe jeg fant her om dagen, hør på hele Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ferie? Er ikke det bare når legen sier at "greit, du har revnet, så nå får du vente noen dager, helst en uke"? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg er hekta på Photoshop, legger meg nå. Endret 4. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Skal noen si noe her da eller? Det er faktisk ingen som biter.... (Ihvertfall ikke av de som nå er pålogget) Edit; Når man kan lese fem sider tilbake i tråden før noen sier noe, er det en dårlig tråd da? (Bundy; Hvor er læremesteren når man trenger en?) Edit2:Nå går jeg straks og legger meg, det her er for kjedelig,/tregt! Edit345: Endret 4. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tror jeg skal kose meg med Svidd neger, og pizza. Få tankene over på noe anet. piz Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 "Jeg satt meg inn og smæsha inn reversjen, men da blei're kontroll, fytte fæshen". Ole Paus ftw. :!: Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Time for bed, grekast folkz Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 tjæh, på tide at jeg poster min første post her! Endelig blitt bøsta av mine foreldre at jeg drakk! Festen var 50 meter unna der vi bor, så kommer jo ikke som noe giga sjokk! De hørte jo at jeg snakka og sånn:P Måtte komme meg hjem å snakke med dem. Men mor og far tok det skikkelig kult og sa at jeg kunne gå tilbake å feste, så lenge jeg ikke drakk meg snydens og trøbla meg inn i no bråk! Kule folk mine foreldre! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gratulerer til meg, og alle andre som har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Eller så bryr de seg ikke. ( ) Faen, jeg får sikkert ikke sove før jeg skal dra jeg. Yey. Hmm har laget huskeliste da. Har med VB.NET step by step FTW. PSP med anlegg åååå det e digg. Fant også ut at PSP har Wifi og browser, lol. Nei, det viste jeg ikke. Er ikke min PSP. *KosePåBortReistSøster* Sier ikke jeg fikk lov av hun, sier bare hun er bortreist og kan ikke stoppe meg fra i ta den. HAHA Edit. Grattis din nisse, hva blir u? Endret 5. august 2006 av chills Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gratulerer til meg, og alle andre som har bursdag i dag. 6616692[/snapback] gratulere til deg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Gratulerer til meg, og alle andre som har bursdag i dag. 6616692[/snapback] Grattis! :!: Bob Marley is teh shit man! Nyinnkjøpt støff av den geniale mannen. Endret 5. august 2006 av Marley Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Akkurat hjemmat fra Dublin. Var faktisk ikke innom Esso der Jævlig kult der. Litt uvant at bilene kjører på venstre side men, ellers flott. Gatemusikantene spilte Cash og Stones. Herlig. jaja zzzzz Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg skal stå opp klokken 5 så må vel snart legge meg. En sjapp dusj og pakke ferdig. Så hente dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg