Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg H A T E R nærskole opplegget i Trondheim. Bare fordi jeg bor på feil adresse (mer enn 6 km. fra skolen) så kommer jeg ikke inn på skolen jeg vil inn på. Jævla dritt. Koslig at vi som bor her oppe på Byåsen har EN nærskole mens de i byen har 5-6 da. Jeg blir så sint. Det er kun fordi de vil spare penger på busskort.

Lenke til kommentar
Jeg H A T E R nærskole opplegget i Trondheim. Bare fordi jeg bor på feil adresse (mer enn 6 km. fra skolen) så kommer jeg ikke inn på skolen jeg vil inn på. Jævla dritt. Koslig at vi som bor her oppe på Byåsen har EN nærskole mens de i byen har 5-6 da. Jeg blir så sint. Det er kun fordi de vil spare penger på busskort.

6614881[/snapback]

Welcome to life. It sucks :cool:

Lenke til kommentar
Jeg H A T E R nærskole opplegget i Trondheim. Bare fordi jeg bor på feil adresse (mer enn 6 km. fra skolen) så kommer jeg ikke inn på skolen jeg vil inn på. Jævla dritt. Koslig at vi som bor her oppe på Byåsen har EN nærskole mens de i byen har 5-6 da. Jeg blir så sint. Det er kun fordi de vil spare penger på busskort.

6614881[/snapback]

haha så harry. kult at det ikke er sånn her da :)

Lenke til kommentar
La oss alle gratulere pjokk99, nå er han også en forumtøs.

 

Gratulerer pjokk99 :)

6614445[/snapback]

 

Muhahahaha! jeg liker jarmo og vil ikke spamme mer...

6614506[/snapback]

 

Let teh force begin(g?); fixed.... ;)

6614688[/snapback]

 

Men ganske sur, for du stakk før du fikk gitt meg piller for morragrettenheten min! Dealer samvittighetsfullt til alle sammen, med unntak av han som faktisk liker deg... :ermm:

 

Edit: Sikter da selvfølgelig til denne morran. Sjekk forresten qouten din, er det fixed de sier på forum?

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Apropos skole, den jeg skal begynne på er ihvertfall kulturell.

Brukte 350.000 på kunst

 

Greit nok at skolen skal se noenlunde ut, men for det første kommer jeg fra en ungdomsskole som likegodt kunne stammet fra Russland på 70-tallet rent utseendemessig inne, og dessuten vil jeg neppe ha noe nytte av at det henger hauger av dyre malerier, når man kunne skaffet 50 nye bærbare PCer. (Det sto om det i VG)

Jeg tror kanskje at rektor på denne skolen er litt merkelig, akkurat som ungdomsskolerektoren.

Lenke til kommentar
Blir håret lysere av sitronsaft?

 

Absolutt ikke! :(  tok en stor sitron og kuttet i to og klemte ut all saften i håret. Satt uti solen med det en stund også for å se om det kunne framskynde prosessen. Eneste jeg oppnådde var überklissete hår og en sverm av fluer og veps etter meg.

6608952[/snapback]

Har tenkt på å prøve det selv en gang.

 

Kanskje du ser forskjell i morgen? :)

6609027[/snapback]

Gjorde det jah. Syns det er litt lysere..bittelitt :p

 

Awwh, var herlig å ha typen innom et par timer. Fikk oppdatert litt og sagt skikkelig hade. Gleder meg til å se ham igjen når jeg kommer hjem. Da er han flyttet nærmere meg og folka mine er på hytten :cool: gleder meg kjempe mye til å dra til Oslo også da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...