Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på supermann stringtruse  :cry:

6612411[/snapback]

Send en pm til vår kjære Dotten.... ;)

6612422[/snapback]

Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort :p

Lenke til kommentar
Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort :p

6612758[/snapback]

Aner man en liten obsession her? :p

Lenke til kommentar

6612758[/snapback]

Og så hadde jeg aldri villet spurt deg om å gi meg en av dine personlige stringtruser heller da kjære Dotten

Men du har ikke laget de selv har du vel? Hvor fikk du tak i de? :!:

Lenke til kommentar
Hvordan bug er det mod'sene har fikset? *nysgjerrig* :)

Side 3333 ogsaa. Phun ^^

6612888[/snapback]

Bug som gjorde at når enkelte bruker (meg selv inkludert) postet et svar i SO5 så ble man ikke fraktet til det innlegget man nettopp skrev, men til ganske mange sider bakover desverre. Men nå er det fikset :)

Lenke til kommentar

6612758[/snapback]

Aner man en liten obsession her? :p

6612834[/snapback]

Obsession omtrent til det psykopatiske.

Lenke til kommentar

Off, har to oppgaver idag. Rydde rommet og klippe plenen.

Rommet mitt ser ut som et bomba horehus med en gigantisk kiste som jeg må selge før jeg får lov til å montere opp bordet mitt og ordne taklyset. =/

Hater å rydde, ihvertfall når det flyter av ting komponenter, esker og småting. Litt musikk hjelper iallfall på, men det gjør IKKE varmen! =S

Noen tips? =)

Lenke til kommentar
Vi vet at du tuller! Innrøm det, du har masse esker med Superman-ting oppe på loftet :p

6612927[/snapback]

Du vet at man kjøper som oftest gaver til ungne og man vil helst bruke de selv? ;)

6612954[/snapback]

Jepp! Når ungene har lagt seg raider han lekene dems! Vi har avslørt han!

Wee! Post 66666, I'm Evil and two thirds :wee:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Sant skal sies, det er ikke tilfeldig at ungene har fått Transformers, turtles, Spider-Man og Superman leker.... :innocent:

6612998[/snapback]

...og tilhørende klær i størrelse XL.... :whistle:

Jaja. back to teh off-topic, snart vil vinmonopolet få beskøk av meg, blir grilling i kveld i det fine været vi har her hos oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...