medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hva slags sprell? Fortell! 6612702[/snapback] NOEN hemmeligheter må selv jeg ha Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Og dere sier at vi ikke får skrive meningsløse poster i SO? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har lyst på supermann stringtruse 6612411[/snapback] Send en pm til vår kjære Dotten.... 6612422[/snapback] Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort 6612758[/snapback] Aner man en liten obsession her? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort 6612758[/snapback] Og så hadde jeg aldri villet spurt deg om å gi meg en av dine personlige stringtruser heller da kjære Dotten Men du har ikke laget de selv har du vel? Hvor fikk du tak i de? :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hvordan bug er det mod'sene har fikset? *nysgjerrig* Side 3333 ogsaa. Phun ^^ Endret 4. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hvordan bug er det mod'sene har fikset? *nysgjerrig* Side 3333 ogsaa. Phun ^^ 6612888[/snapback] Bug som gjorde at når enkelte bruker (meg selv inkludert) postet et svar i SO5 så ble man ikke fraktet til det innlegget man nettopp skrev, men til ganske mange sider bakover desverre. Men nå er det fikset Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Eyh! Mine Superman tangaer, stringtruser, boxere, håndklær, tapeter, lommetørkler, plakater, sokker, gensere, t-skjorter, bukser, tannbørste, tannkrem, kappe, drakt, plastere, blomsterpotter, gardiner, sengetøy, fat, kopper, glass og lamper er så dyrebare eiendeler at de ikke er å gi bort 6612758[/snapback] Aner man en liten obsession her? 6612834[/snapback] Obsession omtrent til det psykopatiske. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 http://www.webundies.com/sbhsg091blsx.htm http://www.webundies.com/super_girl.htm http://www.crazyforbargains.com/sushcoboshfo.html http://www.dugg.com.au/p/121659/superman-h...ve-to-dugg.html Men fra spøk til revolver. Har faktisk intet slikt supermann ting selv, dog har guttungene en genser hver med Supermann på. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 6612913[/snapback] Dotten, PM. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Off, har to oppgaver idag. Rydde rommet og klippe plenen. Rommet mitt ser ut som et bomba horehus med en gigantisk kiste som jeg må selge før jeg får lov til å montere opp bordet mitt og ordne taklyset. =/ Hater å rydde, ihvertfall når det flyter av ting komponenter, esker og småting. Litt musikk hjelper iallfall på, men det gjør IKKE varmen! =S Noen tips? =) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 links and stuff 6612913[/snapback] Vi vet at du tuller! Innrøm det, du har masse esker med Superman-ting oppe på loftet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Vi vet at du tuller! Innrøm det, du har masse esker med Superman-ting oppe på loftet 6612927[/snapback] Du vet at man kjøper som oftest gaver til ungne og man vil helst bruke de selv? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Vi vet at du tuller! Innrøm det, du har masse esker med Superman-ting oppe på loftet 6612927[/snapback] Du vet at man kjøper som oftest gaver til ungne og man vil helst bruke de selv? 6612954[/snapback] Jepp! Når ungene har lagt seg raider han lekene dems! Vi har avslørt han! Wee! Post 66666, I'm Evil and two thirds Endret 4. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Sant skal sies, det er ikke tilfeldig at ungene har fått Transformers, turtles, Spider-Man og Superman leker.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Sant skal sies, det er ikke tilfeldig at ungene har fått Transformers, turtles, Spider-Man og Superman leker.... 6612998[/snapback] ...og tilhørende klær i størrelse XL.... Jaja. back to teh off-topic, snart vil vinmonopolet få beskøk av meg, blir grilling i kveld i det fine været vi har her hos oss. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 neii, jeg sov bort side 3333:( Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, jeg tror ikke jeg har noe å finne på i kveld, jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 ....Litt musikk hjelper iallfall på, men det gjør IKKE varmen! =S Ikke klag over varmen, det er 45 grader her, og det er HELT vindstille... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 ....Litt musikk hjelper iallfall på, men det gjør IKKE varmen! =S Ikke klag over varmen, det er 45 grader her, og det er HELT vindstille... 6613083[/snapback] Ikke klag over varmen, det er 22 grader her, og det blåser endel fordi jeg har viften min på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg