Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli irritert på denne arbeidsplassen. De endrer vakter og setter meg opp på ting jeg ikke har bedt om i det hele tatt. I dag så har de endret det som står i turnusen min fra 1200-1900 til 1700-0000 og ikke sagt ifra en gang til meg! Det er fan meg respektlaust å holde på slik som de gjør nå...vil de at jeg skal gå andre vakter så gjør man jo ffs det, det er bare å gå å spørre meg! Så idag så sitter jeg her, skal egentlig gå til middnatt men ikke pokker om jeg gjør det. Jeg har KRAV til å gå det turnusen min sier faktisk så jeg driter langt fan i om jeg egentlig på jobb til midnatt.

Lenke til kommentar
Nei, stikker å begynner å jobbe nå! :) Snakkes folkens! Og lykke til NorthGarden! Det ser sikkert ikke så ille ut som du tror.. Bare litt uvant.

6612378[/snapback]

Takk :love: Prekast!

6612381[/snapback]

 

Jepp ! sikkert ikke så galen det, etter et par uker kan du fjerne plastposen fra hoved ditt.. :p

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli irritert på denne arbeidsplassen. De endrer vakter og setter meg opp på ting jeg ikke har bedt om i det hele tatt. I dag så har de endret det som står i turnusen min fra 1200-1900 til 1700-0000 og ikke sagt ifra en gang til meg! Det er fan meg respektlaust å holde på slik som de gjør nå...vil de at jeg skal gå andre vakter så gjør man jo ffs det, det er bare å gå å spørre meg! Så idag så sitter jeg her, skal egentlig gå til middnatt men ikke pokker om jeg gjør det. Jeg har KRAV til å gå det turnusen min sier faktisk så jeg driter langt fan i om jeg egentlig på jobb til midnatt.

6612424[/snapback]

 

Såvidt jeg vet så skal arbeidsplanene/skiftordning være klargjort noen uker på forhånd...

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet så skal arbeidsplanene/skiftordning være klargjort noen uker på forhånd...

6612444[/snapback]

Vel, her bytter de vaktene mine uten å si ifra til meg personlig. Eneste mulighet jeg har for å skjekke endringer DE gjør er på pc'en her via mytime (programm som viser vaktene mine) og jeg har ikke fått noen som helst beskjed om endring av vakter eller noe. Så jeg går turnusen min og får de problemer så får de fan meg bare komme på kne og be om at jeg skal komme på jobb til midnatt. Vurderer å ta meg en serriøs prat med tillitsvalgt i forbundet mitt for dette aksepterer jeg snart ikke lengere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...