Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En lang tåredryppende historie om en sommerdepresjon pga *sett inn hva du vil her* kan gjøre susen. Bare fortell at du lå hele natten uten å få sove noe særlig. Jo mer tåredryppende.... ;)

6611803[/snapback]

 

hallo? Han må jo selvsagt si at han ikke har sovet i natt fordi han har sett fram til daten!

6611808[/snapback]

 

 

Noe som iogforseg faktisk er sant. :blush:

Lenke til kommentar
@Marley: Lykke til på daten ikveld. Forelskelse utløser som kjente endel endorfiner, som igjen fører til blant annet lykkefølelse og søvnløshet... Tenker nok du klarer å holde deg våken!  :thumbup:

6611824[/snapback]

 

Takk takk! Mye hviler på daten. Om alt går bra, kan dette bli noe. :)

Lenke til kommentar

Herregud!? Hva faen er det som står i huet til gamle kjerringer.

Drittfrisør, er det mulig. Jeg sa at jeg skulle klippe litt på siden, og litt bak, for så å tynne det litt.

Og hva gjør hu gamle kjerringa?! Hu klipper FAEN meg av halve huet mitt! Faens drittfrisører. Skulle sjelt hu ut så jævlig.

Er det mulig ...

Lenke til kommentar
Herregud!? Hva faen er det som står i huet til gamle kjerringer.

Drittfrisør, er det mulig. Jeg sa at jeg skulle klippe litt på siden, og litt bak, for så å tynne det litt.

Og hva gjør hu gamle kjerringa?! Hu klipper FAEN meg av halve huet mitt! Faens drittfrisører. Skulle sjelt hu ut så jævlig.

Er det mulig ...

6612206[/snapback]

Ok.¨Så du har nettop blitt utsatt for noe av det kjipeste i hverdagen. Skamklipt av frisør. Du burde ikke la gamle folk klippe deg! :) Det lærte jeg da jeg var 14 år.. Så ut som en sopp på hodet etterpå. De kan ikke klippe de der gamlingene!

PS: RPP nå! :D

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...