medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 En lang tåredryppende historie om en sommerdepresjon pga *sett inn hva du vil her* kan gjøre susen. Bare fortell at du lå hele natten uten å få sove noe særlig. Jo mer tåredryppende.... 6611803[/snapback] hallo? Han må jo selvsagt si at han ikke har sovet i natt fordi han har sett fram til daten! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 En lang tåredryppende historie om en sommerdepresjon pga *sett inn hva du vil her* kan gjøre susen. Bare fortell at du lå hele natten uten å få sove noe særlig. Jo mer tåredryppende.... 6611803[/snapback] hallo? Han må jo selvsagt si at han ikke har sovet i natt fordi han har sett fram til daten! 6611808[/snapback] Noe som iogforseg faktisk er sant. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gratispoeng for å vise følelser, funker fett som bare det. Hvite løgner er lov i begynnelsen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noe som iogforseg faktisk er sant. 6611812[/snapback] Åhhhh, eddusåsøtduda! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noe som iogforseg faktisk er sant. 6611812[/snapback] Åhhhh, eddusåsøtduda! 6611814[/snapback] Marley har også en søt side. Den kommer fram nårhan er betatt. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 @Marley: Lykke til på daten ikveld. Forelskelse utløser som kjente endel endorfiner, som igjen fører til blant annet lykkefølelse og søvnløshet... Tenker nok du klarer å holde deg våken! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 @Marley: Lykke til på daten ikveld. Forelskelse utløser som kjente endel endorfiner, som igjen fører til blant annet lykkefølelse og søvnløshet... Tenker nok du klarer å holde deg våken! 6611824[/snapback] Takk takk! Mye hviler på daten. Om alt går bra, kan dette bli noe. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Så bra! Jeg råkjører til jobb, begynner egentlig nå... Lykke til med kvelden, det meste ordner seg uansett til jul Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Politiet var nettopp her og spurte etter broren min. Først spurte de etter mamma og pappa, men jeg og søsteren min er hjemme alene. "Det er ikke noe farlig, vi skal bare snakke litt med han." O RLY? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lykke til, Marley. Det er en del mindre action her, og snart skal jeg lese litt biologi igjen. Etterpå blir det vel surfing på forumet, og muligens en del spilling. G33kh3y. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Pjokk99: Jeg må bare spørre: Du er vel ikke en av personene på den avataren din? Ser jo at Natalie Portman er der, meneh... *nysgjerrig* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Faen så søte dere alle sammen er. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516533&st=600 Ny lookalike. *Hvorfor er Glints artige tråd blitt flyttet fra Ot- baren? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516533&st=600 Ny lookalike. *Hvorfor er Glints artige tråd blitt flyttet fra Ot- baren? 6612039[/snapback] Fordi den var så morsom og passet best under humor. Plager det deg? Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja litt, det er litt mer action i Ot-baren. Da flere hadde vært klar over den, og vi hadde hatt mange flere artige lookalikes. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Herregud!? Hva faen er det som står i huet til gamle kjerringer. Drittfrisør, er det mulig. Jeg sa at jeg skulle klippe litt på siden, og litt bak, for så å tynne det litt. Og hva gjør hu gamle kjerringa?! Hu klipper FAEN meg av halve huet mitt! Faens drittfrisører. Skulle sjelt hu ut så jævlig. Er det mulig ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Herregud!? Hva faen er det som står i huet til gamle kjerringer.Drittfrisør, er det mulig. Jeg sa at jeg skulle klippe litt på siden, og litt bak, for så å tynne det litt. Og hva gjør hu gamle kjerringa?! Hu klipper FAEN meg av halve huet mitt! Faens drittfrisører. Skulle sjelt hu ut så jævlig. Er det mulig ... 6612206[/snapback] Ok.¨Så du har nettop blitt utsatt for noe av det kjipeste i hverdagen. Skamklipt av frisør. Du burde ikke la gamle folk klippe deg! Det lærte jeg da jeg var 14 år.. Så ut som en sopp på hodet etterpå. De kan ikke klippe de der gamlingene! PS: RPP nå! Endret 4. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Helvette heller om jeg poster no i RPP på ett år. Hva skal jeg si da, når hu gamle kjerringa kommer? "Kom deg vekk, gamle kjerring, du kan ikke å klippe. HUSJ!" Faen så deilig det hadde vært. ÅH! VOKS HÅR! VOOOOKS! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Du kunne si at du ikke var fornøyd med klippen og at du ikke skulle betale.. Men jeg tror du har lært leksa di. Ikke bare klipper de stygt, men de bruker SYKT lang tid også. Jeg kondolerer. Endret 4. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg