Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppgave: 6*x^sin 5/3,14=6*1,618^-y/x

Svar: 42.

6065260[/snapback]

Sånne ting får meg til å prise meg lykkelig fordi jeg ikke har matte i år, og grøsse med tanke på neste år... Greier ikke engang se om det er et lett eller vanskelig stykke, er virkelig ute av trening nå.

Lenke til kommentar
Vi kan høre deg :whistle:

6065231[/snapback]

Oki.

 

Oppgave: 6*x^sin 5/3,14=6*1,618^-y/x

 

Svar: 42.

 

Faktisk er svaret på alle oppgaven noen sinne "42".

6065260[/snapback]

Kunne vært hyggelig, men må visst gå nå, kanskje en annen gang :p

 

Må da være noen som har skype?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg ser på meg selv som unik.:)

 

"Du er en helt unik person. Akkurat som alle andre er det."

6065241[/snapback]

Det er unormalt å være normal, for alle er spesielle. Men da er jo alle normale, siden de er spesielle... :hmm:

6065282[/snapback]

Artig at du skulle nevne det, for det har jeg faktisk tenkt på mange ganger selv. Kom vel egentlig fram til at man rett og slett får bruke det ordet som passer best til situasjonen eller noe slikt.

 

SKYPE! Snakker ikke med skogli nå da... Er et eller annet linjeproblemer hos en av oss

På den annen side er det sikkert PC'n min som er skyld i det hele, den lager jo bare problemer... :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg hører på 70'tallsmusikk, går i veldig spesielle klær, spesielt hår og er sær som få. Jeg anser meg som normal.

6065201[/snapback]

 

Sikker på at du ikke har kopiert meg? Har jo akkurat samme stil, selv om sikkert har vår egen spesielle frisyre, klær og er sær på vår egen måte.

 

Anyway, var godt å se at jeg ikke er alene om 70'tallsmusikken, aner jeg at demo et eller annet også har samme stil?

 

Med han "demo" så mener jeg den personen du, Hylo har vært på besøk til.

 

-Magnus

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...