Jennifer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hvorfor får jeg bare restene på fester?... Lever heller i sølibat enn å gjøre noe som helst med de looooserne.. dårli gjort Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er jo gøy å leve i sølibat. Er oppe i noen timer allerede. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Aaaaand good morning. Sola stråler og morgenkaffen er på kok. Jeg aner også en herlig indre glede siden det endelig er fredag. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 God morgen allesammen. Hvilken nydelig dag. Tihi. Min siste dag på jobb. Jeg teller timene til jeg er ferdig og kan dra hjem og ta helg (ferie). Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ah, herlig følelse. Jeg gleder meg til lunch i dag. Har med noen av de tipsa du skrev i går, Rome. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Yay, sån skal det værra. Jeg har en fantastisk helg forran meg. I morgen kommer søstern hjem fra Filippinene. Har ikke sett henne på en måned. Og så er det Rosenborgkamp ( ) mot Vålerenga. WOooo. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fotball er alltids gøy å se på live. Mobilen min er teh suxes. Ser ut som den fant på å slå på kameraet i natt - noe som resulterte i at jeg har.. ~0 batteri igjen. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sålenge de vinner er det alltid gøy å se fotball. Teite mobil. Min har fult batteri den. Ladda den opp i natt. Praktisk med radio på den Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg er en snikende datasnok, og har kommet frem til at vi har samme mobil, Rome. Mitt problem er at kameraet starter selv om.. uhm.. linse-tingen bak ikke blir skøvet fra. Triggeren er gått helt bananas. Radioen på telefonen er en nifty funksjon, men jeg foretrekker mp3spilleren. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg skal på viking stadion på søndag.. viking spiller mot.... ett eller annet annet lag Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Din snok. K800i Vi liker knapper som går bananas Linn Christin: De spiller da mot Lillestrøm gjør de ikke? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) De spiller mot Lillestrøm, jo. K800i er en fancy mobil dersom den.. virker.. Got to love the camera. Nå går jeg snart ANTI-bananas (~dvalemodus) om jeg ikke får kaffe. *snike seg bort til kaffekanna* Og, hvor er Neppe? Endret 4. august 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Linn Christin: De spiller da mot Lillestrøm gjør de ikke? 6611616[/snapback] Hihi, sikkert Jeg heier på hjemmelaget jeg, enten det er Molde på Aker stadion eller Viking på Viking Stadion Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 God Morgen! Bersj, snart jobb Skal til Oslo i morgen. Det blir tidig. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nei Neppe har ingen sett. *snike til seg en kopp varm sjokolade* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Mmmh, varm sjokoladeeee... vi har en kaffebar rett over gata her, tror jeg sniker meg dit i pausen. God morgen til deg, chills. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Mens jeg er alene i SO5 koser jeg meg med den nye kjæresten min: :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tihi. Han med den store tissen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg