Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

*LOL*

 

Du er meg litt av en skrue :D

6609957[/snapback]

 

 

Det er viktig å nyte tiden man har med sin kjære. Og tiden man ikke er sammen kan man bruke til å overraske den andre med romantiske brev og små bagateller i hverdagen :)

 

Ja, jeg sender henne blomster

Ja, jeg sender sms hver morgen

Ja, jeg tenker på henne i tide og utide

 

Dog er jeg enig i at det var merkelig at jeg skulle føle slik :s

 

Har aldri hatt enighet mellom magefølelse, hjerte og fornuft, på en slik måte jeg har nå

6609987[/snapback]

Jeg har det på samme måten :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig begynner det å bli mørkt på kvelden igjen :)

 

LOTR 1,2 og 3 er snart på projektoren :)

6610115[/snapback]

Ringenes herre marathon? Har faktisk planer om og gjøre det selv snart, må bare få kjøpt meg Brotherhood of the ring - Extended version først, noen som vil selge btw?

Lenke til kommentar
Ved å skrive dette innlegget gjør jeg så vi slipper å måtte få en rekke unødvendige innlegg, for det jeg skriver at dere skriver er vel det dere ville skrevet anyway.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

TSP: Im back in town!

 

Sitter her og koser meg med sørlandsis :love:

 

Gjennomsnittlig SO bruker:Hvem kunne brydd seg mindre?

 

Sørlandsis er godt ja!

 

Nå har jeg forresten runket.

 

TSP:Er dere ikke glade i meg da? :cry:

 

Det kom forresten en mystisk katt her i sted, den lusket seg rundt hjørnene på huset og det var da vi så den! Den var grå med svarte striper, en katt hadde forvillet seg inn på terrassen, og den møtte ikke motstand, katten spradet framover som den var av kongelig blod og katten som sto i dens vei vikte. 4 små katteøyne fulgte spent med på dramaet som utviklet seg. Etter en stund kom også kattemoren til disse 4 små øynene ut, og så hannkatten, den løp kvikt bort og begynte å frese, fresingen skar gjennom kattens egne ører, men ikke fiendens, også denne katten måtte gi seg. Etter mye stressede blikk våre katter i mellom skjedde det. Skogens dronning kom, katten vår som forsvarer våre katters landområder, vi forventet at dette vil utarte seg til noe blodig, men skogens dronning lot seg ikke påvirke av denne fremmede katt som ikke skulle være her, som ikke virket å ha noe formål her, som ikke prøvde å skape seg til å bli uvenn med kattene her, men som bare snuste rundt, etter mye rundt om og men etter det, gikk den!

 

LarsP: Jeg har sagt det før og sier det igjen, du burde søke deg til journalistjobb i Dagbladet, der vil du ha godt selskap, jeg trodde det bare var de som klarte å skrive en A4 side om en enkelt situasjon, men jeg tok visst feil...

 

gjennomsnittlig SO bruker:Det der er seriøst noe av det verste mølet jeg har lest.

 

Nå skal jeg forresten ta meg en kjappis. Wish me luck!

 

Ny SO bruker uten kjennskap til TSPHvem er han snålingen?

 

en som jeg ikke husker nick påÅh, bare en med veldig lys stemme, stemmen var rett og slett komisk, mine teorier går ut på at han egentlig er jente.

 

Jeg har kakao det, hakke dere!  *misunne med kakao*

 

Dahl Åh, bare en gammel irriterende kjenning av oss.

 

REDIGERT: forøvrig skal det sies at signalementet laget av <en som jeg ikke husker nick på> er like bra.

 

Kakao er møkk, drikk heller kaffe!

 

TSP:Men seriøst; ingen som ønsker meg velkommen? Hva skjer med verden? Jeg har vært 5 uker borte fra det meste, har vært bittelitt på forumet innimellom men ikke mye og langt mindre i SO, hva feiler det folk!

 

b-realJoda, vi har savnet deg, velkommen tilbake :) .

Men ro deg litt ned TSP...

 

svamp: Hvor har du vært TSP?

 

gjennomsnittlig SO bruker: Hvorfor skrev du "REDIGERT:" og ikke "EDIT:" Dahl?

 

EDIT: Ikke bry deg om hva han gjorde i sommer, jeg vil heller snakke om runking og sånt, anyone with me!

 

bundy: JAAAaaaAAa!!

 

Dahl: Jeg skrev "redigert" fordi jeg er en veldig ivirig frihetsbekjempendeengelskognynorskhatendepatriotspartihetslovendenorskforkjempende arbeiderpartigutt!

 

PS: Skulle gjerne ha hatt et mer fengende og avansert ord i den setningen, men finner ikke synonymordboka mi.

 

PS (igjen): undertegnede (ikke Dahl, men TSP (om du er forvirret; les likevel videre...)) vet egentlig ikke hva det lange ordet innebærer, langt mindre om det faktisk er et ord som Dahl ville skrevet og enda mer langt mindre om jeg benekter eller ikke benekter min egentlige mening med setningen. (og enda langt mindre enn det igjen hvilket parti som står Dahls hjerte nærmest). Men av mangel på bedre ord, bedre fantasi og enda mer i mangel på god innsikt, får jeg la det stå ved det. 

 

TSP:

I sommer har jeg bedrevet følgende ting: (Del 1/??)

1. Jeg dro til Danmark (rundt den 30. Juni). Min søster skulle nemlig etter planen fungere som hestepasser der i et år for Hans Ley. Men likte seg ikke så godt der og dro hjem igjen etter en måned.

2. Dro fra Horten til Moss den 31. Juni.

3. Ble der hentet av mine fettere. Deretter dro vi der min ene fetter, som har vært tre måneder i USA, bor (på Ås). Hilste på den trivelige, blide, altetende fuglehunden Noa. (Som forøvrig på et senere tidspunkt på sommeren gjorde at jeg ble uten sandaler) Deretter fikk jeg etter den dato låne en PC som var til overs og ble med på å spille på wow, deretter ble jeg bitt av den farlige wow-basillen rundt lvl 7-8...

4. Spilte Volleyball på plenen.

5. Mer wow

6. Sove

7. wow igjen.

8. Sølte <husker ikke navn, men klissete og flytende var det> utover i kjøleskapet fra fjerde av fem "kjøleskapetasjer". Min ene fetter hadde for bare 2 dager siden vasket det samme kjøleskap og det endte med at jeg måtte vaske hele...

9. Grillparty, fotball, vasking, butikkinnkjøp, fisketur med båt hvor jeg blant annet kjørte båten, latteranfall, gå på do, tv-titting, wow, kosing med hund og slikt.

10. Dro fra Ås.

 

To be continued!

 

svamp :wee:

Så typisk deg å blande inn slektninger.

 

gjennomsnittlig SO bruker Det klissete og flytende du sølte var vel ikke sæd vel? Din rakker!

 

TSP Nei...

 

Nå orker jeg ikke skrive mer spøryt her og spesiellt ikke når jeg må skrive innlegg for så mange (dette er forøvrig en meget forkortet versjon) men nå har jeg hvertfall spart meg og et par andre i å skrive et par meningsløse innlegg :) . Nå kan vi jo kanskje fortsette som normalt.

PS: Det er ikke mine intensjoner at noen skal bli støtt av noe av innholdet her og langt mindre forventer jeg at noen finner dette morsomt men heller meningsløst. Langt og lengre enn langt mindre enn det forventer jeg forøvrig at noen i det hele tatt leser det jeg har skrevet, så jeg kunne vel kanskje spart meg bryet...

6597564[/snapback]

:!:

Ja, denne var ny. Ganske treffende på de fleste også, må jeg si.

Typisk deg å nevne halve slektstreet (ja, jeg måtte si det selv om du ødela litt ved å forutse at jeg kom til å si det).

Du glemte å skrive at jeg sikkert ville nevnt noe om at innlegget var ganske langt.

Bra du ikke sparte deg bryet. Mistenker forresten at det ikke kostet deg så mye å få dette "på papiret". :whistle:

Lenke til kommentar

Takk for rosen svamp. Man blir jo som sagt hva man høster, i mitt tilfelle et umodent epletre. Stemmer det at jeg glemte at folk kommenterer lengden ja... men samtidig var jo det store innlegget delt opp i mange små og jeg kan på ingen måte se at noen av de småinnleggene var lange?!

Forøvrig skal det sies at jeg ønsket å ha med flere personer, men har fulgt så lite med i SO i det siste at jeg vet liksom ikke hvem folk er, noen har jeg glemt hvordan er etc. en annen ting som fristet var å ta med skrivefeil som kjennetegnet de forskjellige, men det hadde blitt for vanskelig jobb i tillegg ser jeg på det som en umulig oppgave å skrive feil med vilje, og når jeg prøver så blir det liksom ikke feil skrevet på den riktige måten... Er rart det der.

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg skrev nicket ditt feil Bundy skal ikke skje igjen.

gjennomsnittlig SO bruker: Hvorfor skrev du "REDIGERT:" og ikke "EDIT:" Dahl?

 

EDIT: Ikke bry deg om hva han gjorde i sommer, jeg vil heller snakke om runking og sånt, anyone with me!

 

Bundy: JAAAaaaAAa!!

forstår du nå?

 

:innocent:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Yay, back from Norway-Cup :w00t:

me tapte vel alle kampane, men da va no kjekt allikavel :D

Uff, Forstua foten gjorde eg og :cry: (fekk spela 1 omgang)

 

Skal spara alt drite til imåro, då skal eg fortelja dåke alt samen på eingang :!:

 

God natt til Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Alle sammen :) ... Har ikkje glemt den nye regelen :!:
Lenke til kommentar
Sorry for at jeg skrev nicket ditt feil Bundy skal ikke skje igjen.
gjennomsnittlig SO bruker: Hvorfor skrev du "REDIGERT:" og ikke "EDIT:" Dahl?

 

EDIT: Ikke bry deg om hva han gjorde i sommer, jeg vil heller snakke om runking og sånt, anyone with me!

 

Bundy: JAAAaaaAAa!!

forstår du nå?

 

:innocent:

6610471[/snapback]

Nei, du som har misforstått. Jeg har aldri skrevet "JAAAaaaAAa!!", kanskje Ja! Men ikke

"JAAAaaaAAa!!"

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Etter å ha lest diverse poster av deg rundt omkring har jeg fått det inntrykket at du er veldig glad i å tullesnakke om runking, sex og slik og derfor var det liksom du som sa det. Ikke vondt ment. Du sa: "Jaaaaa!" til det gjennomsnittlig SO bruker sa like før deg.

 

EDIT: JAAAAAaaaaAAAaaAA eller hva fanden det var jeg skrev (gidder ikke bruke tid på klippe/lime) var en smule overdrevet.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...