Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Jeg skal ihvertfall skrive et godt gammeldags brev som skal gå den gamle snegle veien. Det finnes ikke noe mer romantisk enn et håndskrevet brev i den gode gamle postkassen.

 

Kjærlighet uttrykkes best i brev :)

6609864[/snapback]

Oh, du er virkelig en romatiker du. Skal du skrive kallgrafi (?) også da? :love:

6609879[/snapback]

Øyvind har jo lært av sine så altfor mange feil... :innocent:

 

Dahle... Det er på tide at du skriver noe i sykkeltråden din! Om du derimot har gjort det i løpet av siste fem uker, send meg link.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ja, huff... jeg tror jeg er ulykkelig forelsket...

 

Jeg vet at jeg har mine begrensninger  :ermm:

6609896[/snapback]

Vel, om du trenger company er det alltids nok av folk i SO5 som sikkert.. uhm.. stiller opp med en film og ett lass godis for en.. liek.. hva heter det.. grrrh! Tenke-kveld-ting.. GET-OVER-THE-GUY..ish..

 

God jeg må slutte å skrive mens jeg tenker!

Lenke til kommentar

utdrag av brevet:

 

Men la det være avstand i deres samvær, og la himmelens vinder danse mellom dere. Elsk hverandre, men gjør ikke kjærligheten til et bånd; la den heller være et bevegelig hav mellom deres sjelers kyster. Fyll hverandres begre, men drikk ikke av ett beger. Gi hverandre av deres brød, men spis ikke av det samme brødet. Syng og dans og vær glade, men la den andre få være alene, slik strengene i en lutt er adskilte selv om de skjelver i den samme musikken. Gi deres hjerter, men ikke i den andres varetekt. For bare Livets hånd kan holde om deres hjerter. Og stå sammen, men ikke altfor nær hverandre; for templets pilarer står adskilte, og eketreet og sypressen vokser ikke i hverandres skygger.

Lenke til kommentar
Vel, om du trenger company er det alltids nok av folk i SO5 som sikkert.. uhm.. stiller opp med en film og ett lass godis for en.. liek.. hva heter det.. grrrh! Tenke-kveld-ting.. GET-OVER-THE-GUY..ish..

 

God jeg må slutte å skrive mens jeg tenker!

6609907[/snapback]

 

Filmkveld med Linn Christin? Æsj, nei! Hun er jo over atten OG jente!

 

 

 

:nei:

Lenke til kommentar
Filmkveld med Linn Christin? Æsj, nei! Hun er jo over atten OG jente!

 

:nei:

6609940[/snapback]

Ja så.. uhm.. grusoomt.. ?

 

I don't get it.

 

Men jeg hører på Elton John da, det er fint. :wee:

 

oivind_dahle: Det høres.. bibel-ish ut! Er jeg rett?

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Vel, om du trenger company er det alltids nok av folk i SO5 som sikkert.. uhm.. stiller opp med en film og ett lass godis for en.. liek.. hva heter det.. grrrh! Tenke-kveld-ting.. GET-OVER-THE-GUY..ish..

 

God jeg må slutte å skrive mens jeg tenker!

6609907[/snapback]

 

Filmkveld med Linn Christin? Æsj, nei! Hun er jo over atten OG jente!

 

 

 

:nei:

6609940[/snapback]

sikkert ikke noe trang heller. ÆSJ!

Lenke til kommentar
*LOL*

 

Du er meg litt av en skrue :D

6609957[/snapback]

 

 

Det er viktig å nyte tiden man har med sin kjære. Og tiden man ikke er sammen kan man bruke til å overraske den andre med romantiske brev og små bagateller i hverdagen :)

 

Ja, jeg sender henne blomster

Ja, jeg sender sms hver morgen

Ja, jeg tenker på henne i tide og utide

 

Dog er jeg enig i at det var merkelig at jeg skulle føle slik :s

 

Har aldri hatt enighet mellom magefølelse, hjerte og fornuft, på en slik måte jeg har nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...