Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Blir håret lysere av sitronsaft?

 

Absolutt ikke! :(  tok en stor sitron og kuttet i to og klemte ut all saften i håret. Satt uti solen med det en stund også for å se om det kunne framskynde prosessen. Eneste jeg oppnådde var überklissete hår og en sverm av fluer og veps etter meg.

6608952[/snapback]

 

:!: Nei å nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir håret lysere av sitronsaft?

 

Absolutt ikke! :(  tok en stor sitron og kuttet i to og klemte ut all saften i håret. Satt uti solen med det en stund også for å se om det kunne framskynde prosessen. Eneste jeg oppnådde var überklissete hår og en sverm av fluer og veps etter meg.

6608952[/snapback]

 

:!: Nei å nei

6608970[/snapback]

Det luktet litt digg da. Det skal sitronen ha. Og så var det litt igjen som jeg kunne ha i brusen min. Ellers var det et ganske fånyttes forsøk.

 

Gjett om jeg har lite å gjøre på om dagen :p

Lenke til kommentar
Det luktet litt digg da. Det skal sitronen ha. Og så var det litt igjen som jeg kunne ha i brusen min. Ellers var det et ganske fånyttes forsøk.

 

Gjett om jeg har lite å gjøre på om dagen :p

6608988[/snapback]

 

 

Altså... Du skulle bleke håret ditt med sitron? :ermm:

 

Tror du det hadde vært lov å spise det da? Hehe...

Lenke til kommentar
Altså... Du skulle bleke håret ditt med sitron? :ermm:

 

Tror du det hadde vært lov å spise det da? Hehe...

6609000[/snapback]

Bleke det litt på toppen tenkte jeg. Er litt forskjell i fargene pga solen har fucka det til. Tror ikke det hadde vært noe godt å smake på..var ganske surt :ohmy:

Lenke til kommentar
Blir håret lysere av sitronsaft?

 

Absolutt ikke! :(   tok en stor sitron og kuttet i to og klemte ut all saften i håret. Satt uti solen med det en stund også for å se om det kunne framskynde prosessen. Eneste jeg oppnådde var überklissete hår og en sverm av fluer og veps etter meg.

6608952[/snapback]

 

:!: Nei å nei

6608970[/snapback]

Det luktet litt digg da. Det skal sitronen ha. Og så var det litt igjen som jeg kunne ha i brusen min. Ellers var det et ganske fånyttes forsøk.

 

Gjett om jeg har lite å gjøre på om dagen :p

6608988[/snapback]

 

Josh det hjelper...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( men kun for folk med lyst hår, som pleier å bli lysere av sollys og sjø!)

Lenke til kommentar
Bleke det litt på toppen tenkte jeg. Er litt forskjell i fargene pga solen har fucka det til. Tror ikke det hadde vært noe godt å smake på..var ganske surt  :ohmy:

6609017[/snapback]

 

Hehe... Akkurat. Ja, det jeg mente var, at tror du man kunne ha spist sitron, om det var så surt at det påvirket pigmentene i hår? ;)

 

Ganske bra med syre ute og går da. Hehehe...

Lenke til kommentar
Blir håret lysere av sitronsaft?

 

Absolutt ikke! :(  tok en stor sitron og kuttet i to og klemte ut all saften i håret. Satt uti solen med det en stund også for å se om det kunne framskynde prosessen. Eneste jeg oppnådde var überklissete hår og en sverm av fluer og veps etter meg.

6608952[/snapback]

Har tenkt på å prøve det selv en gang.

 

Kanskje du ser forskjell i morgen? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...