Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pjokk99, jeg ser en for meg en stor og ny hersker, her i denne delen av foumet. Bare så du vet det liksom.

6608740[/snapback]

Noen hint om hvem det kan være? Ueland?

6608746[/snapback]

Ja - det kan da hende? Iallefall, han kommer til å overgå alle tidligere spamkonger, og horer for den del. Han vil herske som en ekte konge!

Lenke til kommentar
Bundy: En ære å være din elev!  :thumbs:

 

Det holder med 1338 innlegg i den "seriøse" delen eller? Vil nødig bruke for lang tid på å bli forumtøs. Eksamen i slutten av september?

6608680[/snapback]

Bare spam(erh, post) deg til 1337, så beveger du deg aldri uten for OT igjen, skjønner? ;)

6608748[/snapback]

 

Læreren sitter med fasiten! :w00t:

 

Hvor lang tid må jeg sette av til eksamen?

Lenke til kommentar
Deg, du blir opplært av den beste.

6608751[/snapback]

Men du Bundy? :love: Du vet at de fleste læremestere dør fordi en ond dude kutter av armen dems?

6608757[/snapback]

 

Folkeskikk og respekt for læremesteren inngår i siste del av pensum. (Mener det var med i pensumplanene jeg sjekket)

Lenke til kommentar
Bundy: En ære å være din elev!  :thumbs:

 

Det holder med 1338 innlegg i den "seriøse" delen eller? Vil nødig bruke for lang tid på å bli forumtøs. Eksamen i slutten av september?

6608680[/snapback]

Bare spam(erh, post) deg til 1337, så beveger du deg aldri uten for OT igjen, skjønner? ;)

6608748[/snapback]

 

Læreren sitter med fasiten! :w00t:

 

Hvor lang tid må jeg sette av til eksamen?

6608754[/snapback]

Tja, en uke.

 

Da kommer mesteren til breibånd, og kan se når du skal bevege deg utenfor OT, mitt barn. *gjør-hemmelig-jedi-ot-mester-triks*

 

Du skal bli ENEHERSKER :cool:

Lenke til kommentar
Bundy: En ære å være din elev!  :thumbs:

 

Det holder med 1338 innlegg i den "seriøse" delen eller? Vil nødig bruke for lang tid på å bli forumtøs. Eksamen i slutten av september?

6608680[/snapback]

Bare spam(erh, post) deg til 1337, så beveger du deg aldri uten for OT igjen, skjønner? ;)

6608748[/snapback]

 

Læreren sitter med fasiten! :w00t:

 

Hvor lang tid må jeg sette av til eksamen?

6608754[/snapback]

Tja, en uke.

 

Da kommer mesteren til breibånd, og kan se når du skal bevege deg utenfor OT, mitt barn. *gjør-hemmelig-jedi-ot-mester-triks*

 

Du skal bli ENEHERSKER :cool:

6608766[/snapback]

 

 

Muhahaha :devil:

Lenke til kommentar
Men asso, jeg kan godt være den som skal drepe Bundy (læremesteren) jeg. Bundy - ingen motstand.

6608773[/snapback]

 

Pøh, han har fått så stort lager av jarmos piller, lageret hans kommer til å kjøre deg tilbake til 9600 modemstid! :cool:

 

@Best0: Er gammel og grå (sjekk profil), vennene mine er jeg lei av. RL ----> :nei:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Deg, du blir opplært av den beste.

6608751[/snapback]

Men du Bundy? :love: Du vet at de fleste læremestere dør fordi en ond dude kutter av armen dems?

6608757[/snapback]

 

Folkeskikk og respekt for læremesteren inngår i siste del av pensum. (Mener det var med i pensumplanene jeg sjekket)

6608764[/snapback]

Plan:

5. Opplæring, i praksis. Bort med teorien.

6. Respekt og Folkeskikk for vanelige brukere(Ha!)

7. Spambevis

Lenke til kommentar
Men asso, jeg kan godt være den som skal drepe Bundy (læremesteren) jeg. Bundy - ingen motstand.

6608773[/snapback]

 

Pøh, han har fått så stort lager av jarmos piller, lageret hans kommer til å kjøre deg tilbake til 9600 modemstid! :cool:

 

@Best0: Er gammel og grå (sjekk profil), vennene mine er jeg lei av. RL ----> :nei:

6608781[/snapback]

Mitt modelasersverd knuser alt og alle, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...