Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Delene" mine fra microplex kommer i morgen! Ble registrert i Trondheim i dag.

6607978[/snapback]

 

Hva har duuuu bestilt da? :)

6607982[/snapback]

2x kalde katoder, 2x kabelstrømpekit, 1x katode basic kit(inverter osv). Forbereder meg til den nye dataen kommer i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
"Delene" mine fra microplex kommer i morgen! Ble registrert i Trondheim i dag.

6607978[/snapback]

 

Hva har duuuu bestilt da? :)

6607982[/snapback]

2x kalde katoder, 2x kabelstrømpekit, 1x katode basic kit(inverter osv). Forbereder meg til den nye dataen kommer i slutten av måneden.

6607999[/snapback]

Fjortiskit? :p

 

 

Jeg kjøpte:

Lian-Li harddiskmodul, 120mm vifte til fire harddisker med vibrasjonsdemping

2stk MIST klare 120mm vifter

Vifteadapater, 80-120mm

Cooltek vibrasjonsisolerende kit (anbefaler dette, kitet er helt sinnsykt)

Lenke til kommentar

Neh, "måtte"(fineste og beste psdata.no hadde) kjøpe TT Tsunami, som har vindu. Kunne jo kjøpt den uten vindu, men den er ikke like fin.

 

Og IMO så er ikke vindu noe fint hvis man ikke har noe lys av noe slag inni. Vil også ha det ryddig og fint inni der, derfor kabelstrømpekit. :)

 

TT Tsunami er ikke et harry kabinett. Fint nok og god kvalitet, skal visstnok være bra å bygge i også.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Neh, "måtte"(fineste og beste psdata.no hadde) kjøpe TT Tsunami, som har vindu. Kunne jo kjøpt den uten vindu, men den er ikke like fin.

 

Og IMO så er ikke vindu noe fint hvis man ikke har noe lys av noe slag inni. Vil også ha det ryddig og fint inni der, derfor kabelstrømpekit. :)

6608049[/snapback]

 

Daså. Men ikke overdriv lysbruken. Hold deg til en farge, gjerne blå (hvis kabinettet er svart eller sølv).

Lenke til kommentar
Selvfølgelig Marley. Kabinettet er svart, katodene er blå.

 

Tenker på å bygge et kabinett fra bunnen av neste år, eller leke extreme makeover med et billig og stilrent kabinett(som 4H prosjekt). Det blir fun.

6608076[/snapback]

Bra du har litt vett i hodet. ;)

 

Selv bygger jeg ikke kabinetter. Jeg bygger og optimaliserer derimot alt som kan puttes inn i en. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...