EVH Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jaja.. gidder ikke vente på at han svarer.. Føler meg litt rastløs idag. Ja, han fant den.. Den var i oppvaskmaskina.. Hehe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 a, han fant den.. Den var i oppvaskmaskina.. Hehe 6606216[/snapback] ..typisk! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hello ! Er uten ADSL og internett for tiden, tordenvær tok modemet, får et nytt idag. Ta godt vare på b-real.. Mvh jarmo Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 God morgen, fellow humanoids. Sovna halv tre, sto opp halv ti.. Noe henger ikke på greip. 6606084[/snapback] Sånn gjorde jeg natt til i går også, bare at jeg våknet 09:00 Idag våknet jeg for et kvarter siden, altså 10:30. La meg 5 i morrest. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hello ! Er uten ADSL og internett for tiden, tordenvær tok modemet, får et nytt idag. Ta godt vare på b-real.. Mvh jarmo 6606262[/snapback] Ringte de ikke opp deg å sa at du skulle ta ut strømmen da ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hello ! Er uten ADSL og internett for tiden, tordenvær tok modemet, får et nytt idag. Ta godt vare på b-real.. Mvh jarmo 6606262[/snapback] Ringte de ikke opp deg å sa at du skulle ta ut strømmen da ? 6606272[/snapback] Jepp, gjorde det også men likevel skjedde det noe med modemet. Er på besøk nå og chatter med maskinen i huset.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Fankern! Har alltid vært keen på en ny Audi A/S3, og denne saken gjorde ikke noe bedre Endret 3. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) @ Jarmo det var rart @ Goliath du får da av pappa Hva driver morra di eller faren din med, ettersom de har så mye penger ? Endret 3. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hehe, får ikke noe av pappa lenger sånn sett. Må kjøpe selv men leilighet står øverst på ønskelisten. Jeg og samboeren skal ta opp lån til høsten dersom henne får heltidsjobb. Hun har fått bachleurgrad i psykologi men skal videreutdanne senere. Fattern jobber som adm.dir./kontinentsjef for Wilh. Wilhemsen Afrika. Moren min er snylter, altså, har ikke jobb Endret 3. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Aner ikke hva det er, men ha tjener sikkert godt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Tjener skattefritt siden han er bosatt i Forente Arabiske Emiratene Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Så han bor ikke i norge da ? Hvor mye tjener fyren da ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Aner ikke, ønsker heller ikke å vite.. Nei, han bor ikke i Norge. Pr. idag befinner han i Sør-Afrika med muttern.. Huff, nok snakk om penger, dritt og møkk ... Så, skjer ellers da? Kona vekket meg idag og sa at jeg skulle på jobb 12.30. Ble pottesur, trodde jeg skulle på jobb 1600 Endret 3. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Huff, stakkars dame Jeg skal ha lunsj snart Romler i magen. Btw, oysgaerg kommer kanskje tilbake snart Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Nei, ble pottesur på situasjonen. Bare snudde meg og bannet for meg selv ..lunsj høres bra ut Å, hva skjer med oysfaerg? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg sang til han isted Eller skrev sang Han sier at jeg bare må evnte it et par dager til så *vente vente på oysfaerg * Endret 3. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Best for at han kommer tilbake! Da får jeg nemlig en ekstra sigg-linje i disp Dagens "Kan du sangtittel og artist uten å Google?" I'm a gangsta, but y'all knew thatDa Big Bo$$ Dogg, yeah I had to do that I keep a BLUE flag hanging out my backside But only on the LEFT side, yeah that's the CRIP side Endret 3. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Goodmorning godtfolk! Er i usedvanlig godt humør idag, sikkert fordi jeg ikke ble fyllesjuk etter gårsdagen lille fest Eller kanskje fordi snille Bundy har begynt sine leksjoner: "Hvordan bli forumtøs". Så kanskje jeg slipper å være så forbaska noob framover! Edit: Har folket det bra idag? (Glemte spørsmålet som var grunnlaget for innlegget ) Endret 3. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 God morgen! Deilig med sånne dager! Har det bra idag jeg og.. Bortsett fra at jeg er usedvanlig sulten..! Heldigvis lunsj om 10 min.. De leksjonene hørtes utrolig bra ut! haahaha. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 God morgen! Deilig med sånne dager! Har det bra idag jeg og.. Bortsett fra at jeg er usedvanlig sulten..! Heldigvis lunsj om 10 min.. De leksjonene hørtes utrolig bra ut! haahaha. 6606528[/snapback] Vel, det er bare å starte på side 3300, også kommer de som perler på en snor etter litt shitpreik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg