Leontodon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg nikket og jeg smilte og jeg sa ja. Jeg vil nødig forstyrre henne igjen. Har plaget henne masse nå. Google kan neppe hjelpe meg nå. I'm screwed. Hun vil sikkert ha det ferdig iløpet av dagen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Huffsa! Frem med kaffen og huk frem noen bøker om emnet! Endret 3. august 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hadde jeg likt kaffe og hatt noen bøker om det så hadde jeg sikkert gjort det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hmm, good point. Antar du ikke han skrive her hva oppgaven din går ut på? Kanskje noen her kan bistå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Uh no! Sjekka oppvaskmaskinen? Bak skjermen? Uh uh uh, snakket med de andre? Kanskje noen var sjalu på den fine koppen og TOK DEN TIL SEG SELV? Mann, jeg føler med deg. En blir ikke den samme uten sin kaffekopp. 6605950[/snapback] Den var i oppvaskmaskina Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sitter å drikker te jeg.. Hakke sjangs til å få ned kaffe.. Det går bare rett og slett ikke. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nå er jeg svært nysgjærrig Linn Fortell ? 6605875[/snapback] Filmen var drit, resten var svært bra Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hmm, good point. Antar du ikke han skrive her hva oppgaven din går ut på? Kanskje noen her kan bistå? 6606021[/snapback] Er bare å sjekke noen innkjøpslister opp mot hverandre. Men absolutt _ingenting_ stemmer. Er feil nummer, men hvis jeg først finner at det er rett nummer er det feil ting, og hvis jeg finner at rett ting så er noe annet feil. DAMN. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Neppe: Tihi, I knew it with.. liek.. my psycical.. power..ish.. Rome: Så noen har feilført til de grader? Opprett en feillogg på det hvor du.. umh.. pinpointer alle feila og lever det inn. Du kan jo ikke jobbe med materiale som ikke er korrekt. Endret 3. august 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 God morgen, fellow humanoids. Sovna halv tre, sto opp halv ti.. Noe henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 God morgen, fellow humanoids. Sovna halv tre, sto opp halv ti.. Noe henger ikke på greip. 6606084[/snapback] Jepp, jævlig trøtt her og, sovna halv to, våkna halv seks uten å se på klokka skrudde på dataen, gikk og la meg sovna igjen, våkna klokka åtte, sovna igjen og våkna halv ti. Helvetes natt... Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ok siden Utdanningsforum delen her blir sjeldent les så spør jeg her siden nå har jeg det helt jævlig å aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kom ikke inn på noen skole:S nå har andre opptaket hvert og jeg fortsatt nr 11 på venteliste. Er det noe jeg kan gjørenå? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Våkna en halvtime før jeg skulle idag jeg.. Av meg selv.. Men måtte selvfølgelig sette på slumre på mobben og sove tre kvarter etter det.. våkna selvfølgelig mye trøttere enn jeg var først.. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ok siden Utdanningsforum delen her blir sjeldent les så spør jeg her siden nå har jeg det helt jævlig å aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kom ikke inn på noen skole:S nå har andre opptaket hvert og jeg fortsatt nr 11 på venteliste. Er det noe jeg kan gjørenå? 6606123[/snapback] dra ned til utdanningsdirektoratet og finn en å snakke med, så ordner de sikkert noe.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Ok siden Utdanningsforum delen her blir sjeldent les så spør jeg her siden nå har jeg det helt jævlig å aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kom ikke inn på noen skole:S nå har andre opptaket hvert og jeg fortsatt nr 11 på venteliste. Er det noe jeg kan gjørenå?6606123[/snapback] Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å håpe og vente... Evt, det Edmanzor sier. Endret 3. august 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Morn Morn Goliath. Morrami er snål! Nå må jeg rydde Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg ble vekket hardt og brutalt av UiO som maste om at jeg måtte immatrikuleres. Hva enn det måtte være. :/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg ble vekket hardt og brutalt av UiO som maste om at jeg måtte immatrikuleres. Hva enn det måtte være. :/6606172[/snapback] http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9315794 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 immatrikule're v2 (fra mlat 'føre inn i matrikkel') innskrive som student ved universitet el. høgskole Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Morn Neppe: fant du koppen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg