PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 ############################################ ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### Så skjønt. Dæsken jeg kjeder meg. 6064580[/snapback] Gud, den var fin! Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 En ting er sikkert, rasjonale uttrykk suger. jævla faktorisering. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det norske flagg ftw Nå har jeg pizza i ovnen. Fette så kjett denna dagen har vært. Ingen som har giddi å blitt med ut. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det norske flagg ftw Nå har jeg pizza i ovnen. Fette så kjett denna dagen har vært. Ingen som har giddi å blitt med ut. 6064594[/snapback] Samme her, etter jobb ble det bare mindless kjøring rundt omkring uten en eneste kompis å henge med. How boring - men SOL ER DET Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 The Pillows - Ride on shooting star. Den er fra serien FLCL ( eller Furikuri som den også blir kalt ) Trur jeg skal se de 6 episodena av serien når pizzaen er ferdig. Da har jeg ihvertfall noe å styre med. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil ha bil og førerkort. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil finne fram et balltre og banke inn litt respekt i de mannsjåvinistiske hodene på trenerene mine Gah! *legge seg ned og dø* pollenallergi suger. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Folk kvepper når jeg nyser av pollenalergien min. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Gah.. Dreiv med ettellerannet på pcn i seks-tiden, så brukte den så lang tid, så jeg la meg i senga i mens. Sov til nå. Hvordan skal jeg få sove i natt? Endret 8. mai 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Legger du smileys inn i img-tag? Nerd Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Fikk høre Botten anna for første gang nå. Kan noen være så snille og forklare meg hva som er bra med den sangen? Den var jo grusom! En annen ting, høres alle tekno sanger helt like ut? -Magnus Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Legger du smileys inn i img-tag? Nerd 6064674[/snapback] Det var lettest, når jeg ikke husket hva jeg måtte skrive, og smilyen var i posten over (fast-reply) Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Fikk høre Botten anna for første gang nå.Kan noen være så snille og forklare meg hva som er bra med den sangen? Den var jo grusom! En annen ting, høres alle tekno sanger helt like ut? -Magnus 6064677[/snapback] Det er ikke noe bra med den. Og alle tekno-sanger høres ikke like ut, det er bare det at 95% er plagsomme og stygge Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Fan, denne influensaen slipper ikke taket... Dø, sykdom. *fokusere alle krefter på å utrydde den* Au.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke noe bra med den. 6064695[/snapback] Alt er bra med den Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke noe bra med den. 6064695[/snapback] Alt er bra med den 6064711[/snapback] Send musikksmaken din gjennom en kjøttkvern og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke noe bra med den.Og alle tekno-sanger høres ikke like ut, det er bare det at 95% er plagsomme og stygge 6064695[/snapback] Den er grei! Må innrømme at jeg ikke liker tekno noe særlig. Er mere inne i rock, jazz og lignd. Jethro tull er jo den store jeg aldri klarer å bli lei av. -Magnus Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 ... Han er ikke helt i vater Haha. :!: Nam, har nettopp hatt meg ris, med dressing og ketchup, utpå terassen. Og så hadde jeg meg et glass med Appelsin Saft. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Mye bra musikk på Virgin Classic Rock, anbefales som radiostasjon. http://www.virginradioclassicrock.co.uk/ Trykk forøvrig på Rock DJs, minst ett bra navn der. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil ha bil og førerkort. 6064639[/snapback] Hadde kjøretime i dag, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg