Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heldig gris :(

5994645[/snapback]

Hvor? Jeg skal på brutalt vis drepe den for så og spise den opp.

5994660[/snapback]

Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

 

ikke sauene vår, når onkel skøt de med 9 mm pistolen sin :cool:

5994677[/snapback]

Morsommere med noe som smeller litt mer da :fun:

Lenke til kommentar
heldig gris :(

5994645[/snapback]

Hvor? Jeg skal på brutalt vis drepe den for så og spise den opp.

5994660[/snapback]

Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

 

ikke sauene vår, når onkel skøt de med 9 mm pistolen sin :cool:

5994677[/snapback]

Morsommere med noe som smeller litt mer da :fun:

5994688[/snapback]

 

Prøv og kutte av hue til en kalkun med øks du !

da skal du få se sprelling da :)

Lenke til kommentar
Jeg er serioes i det jeg skriver. Hvorfor fortjener jeg ikke aa bli tatt alvorlig?

Hva er en alvorlig diskusjon i Siste Ordet?

 

 

*poff*

5994580[/snapback]

 

Hva? Jeg ga deg definisjon på "seriøs".

5994604[/snapback]

Du gav meg definisjon paa serioes, og jeg spoer deg: "hva er en serioes diskusjon i Siste Ordet?" (jeg skrev visst alvorlig foerst, beklager).

 

Ble ikke film paa meg allikevel.

Lenke til kommentar
Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

Mye morsommere med høner, de spretter rundt omkring selv etter at de har mistet hodet. :wee:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

Mye morsommere med høner, de spretter rundt omkring selv etter at den har mistet hodet. :wee:

5994708[/snapback]

Har hørt at det hender de lever til de sulter i hjel fordi de ikke klarer å spise! :p

Lenke til kommentar
Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

Mye morsommere med høner, de spretter rundt omkring selv etter at den har mistet hodet. :wee:

5994708[/snapback]

Har hørt at det hender de lever til de sulter i hjel fordi de ikke klarer å spise! :p

5994715[/snapback]

 

haha, stakkars dyr :p

Lenke til kommentar
Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

Mye morsommere med høner, de spretter rundt omkring selv etter at den har mistet hodet. :wee:

5994708[/snapback]

Har hørt at det hender de lever til de sulter i hjel fordi de ikke klarer å spise! :p

5994715[/snapback]

Haha! Da kan de leve ei stund da :p Skjønner ikke at det ikke blir tomt med blod da men :hmm: ...

Lenke til kommentar
Var med åp å slakte en gris forleden. Bestefaren min tok børsa si og skøt den i huet, den sprella ikke så fælt fordi den var lam elns i bakbeina. Men de spreller hvis du skyter dem i huet :p

5994673[/snapback]

Mye morsommere med høner, de spretter rundt omkring selv etter at den har mistet hodet. :wee:

5994708[/snapback]

Har hørt at det hender de lever til de sulter i hjel fordi de ikke klarer å spise! :p

5994715[/snapback]

Haha! Da kan de leve ei stund da :p Skjønner ikke at det ikke blir tomt med blod da men :hmm: ...

5994727[/snapback]

 

de er forsåvidt døde men det er kramper på en måte som gjør at de går rundt uten hode :)

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke sagt at han er den med flest poster. Tingen er at siden saa godt som alt han har skrevet (alt jeg har lest han har skrevet i alle fall) har vaert av typen "huff, dere suger, alt var bedre foer". Det er ikke kvalitetsposter :)

Herregud, les litt i tråden. Det er nok dritt i den til 100 permanente utestengelser, og det har ikke vært en eneste skikklig diskusjon. Likevel har du over 60 poster allerede, og i likhet med de fleste andres poster er de uten noe relevant innhold.

5994583[/snapback]

For all del, det er en del spam osv her, det har det alltid vaert. Men SO var enda verre, og SO4 var ikke uten spam den heller i begynnelsen, langt derifra. Og jeg gjentar: Hva er en "skikkelig" diskusjon? En diskusjon om et tema du liker? Det aller meste av serioese tema blir som kjent dekket av underkategorier, saa det skal vi jo som kjent diskutere her. Dermed snakker vi om hva vi har gjort i dag, og hvor glade vi er for at SO er et faktum igjen. Forumet har forandret seg siden SO, akseptér det.

Du har personlig klart aa faa over 40 poster i traaden, saa du skal ikke klage paa meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...