Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kondolerer. Skikkelig trist det der. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Trist. Kondolerer. *klem* Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kondolerer... Er altid fælt å miste noen man kjenner/er glad i... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kondolerer... Er altid fælt å miste noen man kjenner/er glad i... 6604191[/snapback] Slenger meg på den og kondolerer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Ajajaj, FtZ. :/ Kondolerer, ja. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kondolerer så meget. Jeg har erfaring med det der, ikke noe godt... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kondolerer... Er altid fælt å miste noen man kjenner/er glad i... 6604191[/snapback] Slenger meg på den og kondolerer. 6604219[/snapback] Meg også, kondolerer. ------------------------------------- Joggetur er skamdigg. Sånn pushe seg, gå litt, pushe seg. Det er best, hater sånn "jogge-samme-temp-en-time" Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 www.whinerz.com ftw Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Ajajaj, jeg kondolerer, FtZ-. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Det der er kjipt FtZ- :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 All shall perish, the price of existence ... Kondolerer. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Leit å høre. Kondolerer, FtZ. ... Jeg surfet ikke noe særlig på nettet da vi hadde modem, men nå får jeg jammen oppleve den farten. 56kbit/s, og jeg skal ha det tyvedobbelte. Tror jeg blir sprø snart (nei, jeg har blitt), det eneste som er mulig å gjøre, er å surfe med IE, og slå av bilder og flash. Sikkert noe knot med sentralen, får jammen håpe det blir bedre i morgen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg surfet ikke noe særlig på nettet da vi hadde modem, men nå får jeg jammen oppleve den farten. 56kbit/s, og jeg skal ha det tyvedobbelte. Tror jeg blir sprø snart (nei, jeg har blitt), det eneste som er mulig å gjøre, er å surfe med IE, og slå av bilder og flash. Sikkert noe knot med sentralen, får jammen håpe det blir bedre i morgen. Skulle det gjøre det noe bedre? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 kjeder meg... underhold meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 På en side så funker IE bedre, fortere. Men med firefox er det treeeeigt. Så jeg bruker IE på et annet forum, og firefox her (modem, nord norge) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 kjeder meg... underhold meg! 6604594[/snapback] http://www.fat-pie.com/mymates.htm Værsågo. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg surfet ikke noe særlig på nettet da vi hadde modem, men nå får jeg jammen oppleve den farten. 56kbit/s, og jeg skal ha det tyvedobbelte. Tror jeg blir sprø snart (nei, jeg har blitt), det eneste som er mulig å gjøre, er å surfe med IE, og slå av bilder og flash. Sikkert noe knot med sentralen, får jammen håpe det blir bedre i morgen. Skulle det gjøre det noe bedre? 6604589[/snapback] Bare fordi jeg ikke har funnet funksjonen for å slå av bilder i Opera Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Leker enebarn i dag jeg. Er überkos må jeg si. Ingen som stjeler fjernkontrollen eller drikker opp brusen før jeg rekker å snu meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Leker enebarn i dag jeg. Er überkos må jeg si. Ingen som stjeler fjernkontrollen eller drikker opp brusen før jeg rekker å snu meg. 6604655[/snapback] My life in a nutshell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg