Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondolerer... Er altid fælt å miste noen man kjenner/er glad i...

6604191[/snapback]

Slenger meg på den og kondolerer.

6604219[/snapback]

Meg også, kondolerer.

-------------------------------------

Joggetur er skamdigg. :D

Sånn pushe seg, gå litt, pushe seg.

Det er best, hater sånn "jogge-samme-temp-en-time" :p

Lenke til kommentar

Leit å høre. Kondolerer, FtZ.

...

Jeg surfet ikke noe særlig på nettet da vi hadde modem, men nå får jeg jammen oppleve den farten. 56kbit/s, og jeg skal ha det tyvedobbelte. Tror jeg blir sprø snart (nei, jeg har blitt), det eneste som er mulig å gjøre, er å surfe med IE, og slå av bilder og flash. Sikkert noe knot med sentralen, får jammen håpe det blir bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg surfet ikke noe særlig på nettet da vi hadde modem, men nå får jeg jammen oppleve den farten. 56kbit/s, og jeg skal ha det tyvedobbelte. Tror jeg blir sprø snart (nei, jeg har blitt), det eneste som er mulig å gjøre, er å surfe med IE, og slå av bilder og flash. Sikkert noe knot med sentralen, får jammen håpe det blir bedre i morgen.

Skulle det gjøre det noe bedre?

Lenke til kommentar

Skulle det gjøre det noe bedre?

6604589[/snapback]

Bare fordi jeg ikke har funnet funksjonen for å slå av bilder i Opera :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...