DurinVIII Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] skal jeg Føkkings trøste deg Føkkings Durin? Jeg har Føkkings tentamen i Føkkings Norsk hovedmål på Føkkings mandag Endret 8. mai 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] føkk hvor mange ganger du skulle si "føkk" da for føkk seik hater at fluer koliderer med meg når jeg sykler... skulle ønske de var utyddet! dessuten er de bare slemme Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] Jeg fikk en føkkings flue midt mellom føkkings øya en gang da jeg kjørte føkkings moped. Det gjorde føkkings vondt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Skriv opp mygg på utryddelseslisten også, har et par stikk allerede, og det klør 'føkkings' mye. Svært vanskelig å konsentrere seg om noe annet da, igrunn. Føkk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Æsj, kjemiinnlevering! Fyfaen så tungt og fucka det faget her er! Skulle virkelig ønske jeg kunne slippe.. 6063977[/snapback] Drit i å gjør den? 6064011[/snapback] Og få stryk? 6064019[/snapback] Akkurat. Jeg vil ikke ha styk. Og skal jeg først gjøre noe, så vil jeg gjøre det skikkelig. Problemet er bare at stoffet er tungt og det er så mye annet rart jeg heller vil gjøre. Som sånn ca. alt! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Kjenner meg så altfor godt igjen, -Nyhus- :-\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Skriv opp mygg på utryddelseslisten også, har et par stikk allerede, og det klør 'føkkings' mye.Svært vanskelig å konsentrere seg om noe annet da, igrunn. Føkk. 6064238[/snapback] hvorfor ikke bare føre opp alle irritasjonsmomenter opp på utryddingslista? naboen, katta demmes, biler, russ osv osv Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Skriv opp mygg på utryddelseslisten også, har et par stikk allerede, og det klør 'føkkings' mye.Svært vanskelig å konsentrere seg om noe annet da, igrunn. Føkk. 6064238[/snapback] Du er ikke den eneste. Har et par jeg og etter en overnattingstur på fjellet i helgen. Kan ikke unngå å få et par stikk når man sover under åpen himmel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] skal jeg Føkkings trøste deg Føkkings Durin? Jeg har Føkkings tentamen i Føkkings Norsk hovedmål på Føkkings mandag 6064218[/snapback] Foekk ju! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films...word_%22fuck%22 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg fikk en føkkings flue inni halsen mens jeg sykla engang... FØKK! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] Skjedde meg med og. Tror det var en humle, dog :> Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Føkkings flue som kolliderer med mitt føkkings øye når jeg er ute på en føkings sykkeltur 6064179[/snapback] Skjedde meg med og. Tror det var en humle, dog :> 6064301[/snapback] Jeg fikk en i øyet og i halsen samtidig en gang tror jeg. Vel de er rike på proteiner. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Da fåre en spise fluer istedet for kosttillskudd i form av piller. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) det går jo ikke an å prøve å forklare hva en bot er heller vet du... Jonas sier:vet du hva er en bot er da? en person med boten anna i nicket sitt sier: d r en båt Jonas sier: ingen vet jo hva det er... Jonas sier: men alle hører på sangen... en person med boten anna i nicket sitt sier: på svensk så r det båt dah en person med boten anna i nicket sitt sier: hva r d dah lizzm?? en person med boten anna i nicket sitt sier: ? og legg merket til fjortizz-språket... 333 innlegg... Endret 8. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har vondt i øyet!11!oneoen! Men fikk pirka ut den lille krabaten i stad. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg er lei av engelsktekster!! Faens moekkaoppgaver! Heldigvis har jeg bare 2 igjen dette skoleaaret. Skal bli deilig aa bli ferdig med dem Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Min eier. Enten dere liker det eller ikke, min eier deres. 6063890[/snapback] FEED YOUR HEEEEEEEEAD!! 6064064[/snapback] Feed your head. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 dere snakker jo bare føkkings bullshit. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### ###################### Så skjønt. Dæsken jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg